ایو سن لورن اسپلندید وود-YSL Splendid Wood

عطر ادکلن ایو سن لورن اسپلندید وود-YSL Splendid Wood عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن اسپلندید وود- Yves Saint Laurent Splendid Wood عطری است زنانه و مردانه و جوان پسند.

عطر ادکلن ایو سن لورن اسپلندید وود-YSL Splendid Wood

عطر ادکلن ایو سن لورن اسپلندید وود-YSL Splendid Wood ،عطری است چوبی، تلخ، خشک و کمی دودی که رایحه ای جدی، رسمی و جذاب ارائه داده و هر چند برای هر دو جنسیت پیشنهاد شده کفه ترازو به سمت آقایان سنگین تر است.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط دو عطرساز برجسته با نام‌های «Marie Salamange» و «Amandine Marie» انجام شده است.بطری مکعب مستطیلی این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی بطری، نام Splendid Wood و در پایین آن نشان تجاری Yves Saint Laurent با رنگ تیره به چشم می‌آیند. بطری با رنگ طلایی تزیین شده است. این رنگ روشن و درخشان حس لوکسی به طرح کلی این بطری اضافه کرده است. در بطری با شکل مکعبی و رنگ سیاهش به‌خوبی روی سر شیشه خودنمایی می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بویی چوبی، تلخ و تند و تیز از ترکیب رایحه چوبها، عود و کمی بخور آغاز میشود. با گذر زمان رایحه هل و کمی نیز کهربا به عطر اضافه میشوند که حسی ادویه ای و شیرینی بسیار جزئی به عطر اعطاء می کنند.

  • رایحه اولیه : هل , روایح دودی
  • رایحه میانی : یاس , روایح چوبی
  • رایحه پایه : گیاه ناگارموتا , سدر , عود

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن اسپلندید وود

ادکلن ایو سن لورن اسپلندید وود

ایو سن لورن اسپلندید وود

ادکلن ایو سن لورن اسپلندد وود

YSL Splendid Wood