جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی-Giorgio Armani Emporio Armani Lui

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی-Giorgio Armani Emporio Armani Lui عطری است شیرین و ملایم. این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی-Giorgio Armani  Emporio Armani Lui عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی-Giorgio Armani Emporio Armani Lui

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی-Giorgio Armani Emporio Armani Lui، عطری است شاداب، مرکباتی، خنک و در عین حال تلخ و چوبی.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز معروف «Daniela (Roche) Andrier» انجام شده است.بطری این عطر بسیار هوشمندانه و مدرن طراحی شده است. این بطری به شکل یک استوانه‌ی کشیده‌ی سیاه‌رنگ است. کشیدگی و استحکام این شیشه، شخصیت محکم و مردانه‌ی شما را نشان می‌دهد. این بطری خیلی ساده و بدون طرح و نقشه‌ای طراحی شده؛ اما با نوعی بیان مینیمالیستی، به کسانی که از این عطر استفاده می‌کنند منظور خودش را به‌خوبی می‌رساند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و کمی شیرین ترنج و یوزو (از خانواده مرکبات) آغاز می شود حسی تلخ نیز با خود به همراه دارد که به خاطر حضور رایحه مریم گلی می باشد. در ادامه عطر با حفظ رایحه ترش و تلخ خود کمی شیرین شده و با اضافه شدن رایحه هل و چوب درخت سدر حالتی چوبی و تلخ تر به خود می گیرد.

  • رایحه اولیه:آناناس، پرتقال ماندارین، سیب، مریم‌گلی، یوزو، نارنج، لیمو و هل
    رایحه میانی:گل کیکلامن، یاسمین، جوز هندی، ریشه‌ی زنبق و گل رز
    رایحه پایانی:چوب صندل، عنبر، دانه‌ی تونکا، مشک، اوک‌موس و چوب سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی

ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی

جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لویی

ادکلن جورجیو آرمانی امپوریو آرمانی لویی

ادکلن آرمانی امپریو مردانه

Giorgio Armani Emporio Armani Lui