درمان ناباروری در مردان

درمان ناباروری در مردان

کاسنی

در روایتی از امام صادق علیه السلام خطاب به یک مرد اینگونه آمده : بر تو باد به کاسنی که آن آب را زیاد می کند و صورت (فرزند) را نیکو می گرداند.

کاسنی همین گونه که مشاهده می کنید یکی از موارد بسیار مهم در این مورد است. و در تاکیدات دیگر گفته شده هر چقدر در خوردن کاسنی زیاده روی شود هم اشکالی ندارد! البته کاسنی علاوه بر مطلب حاضر منافع بسیار زیادی دارد که در روایات دیگر به آن اشاره شده و به واقع یکی از سبزی های خیلی خوب در طب اسلامی است که متاسفانه امروزه کمتر به آن اهمیت داده می شود.

تذکر : کاسنی نباید به صورت عرق استفاده شود بلکه تاکید روایات بر روی تازه یا گیاه خشک آن است.

پیاز

در روایتی از رسول گرامی اسلام (ص) آمده : وقتی وارد شهری شدید از و از وبای آن شهر ترسیدید از پیاز آنجا بخورید که آن (پیاز به طور مطلق) دیده را جلا می دهد و … و آب صلب (مردان) را افزایش می دهد.

درمان ناباروری در مردان

انار

از امام رضا علیه السلام : خوردن انار آب مرد را زیاد می کند و فرزند را زیبا می کند. البته در روایات دیگر مقید شده که انار شیرین باشد.

این مورد هم مورد بسیار خوبی است. که هم مشکل را برطرف می کند و هم فرزند را زیبا می کند.

شیر و عسل (مخلوط)

از امام کاظم علیه السلام منقول است : کسی که آب کمر او تغییر کند برای او شیر و عسل مفید است.

در این روایت همان گونه که ظاهر است از آب کمر اسپرم مردانه منظور است و این تعبیر عبارت شایعی بوده است. نکته مهم دیگر اینکه این مورد شاید یکی از موارد بسیار عالی برای کسانی باشد که تعداد اسپرم آن ها کم است و یا مشکلی در کیفیت اسپرم دارند زیرا عبارت اشاره دارد که نقصانی که پیش آمده که کم بوده یا پایین بودن کیفیت را مرتفع می کند.

زیتون (روغن زیتون)

امام صادق علیه السلام : روغن زیتون آب را زیاد می کند.

شاید از این تعبیر مطلق آب اعم از مزی و اسپرم باشد زیرا قید نزده است.

شانه کردن

از امام صادق علیه السلام در باره آیه «خذوا زینتکم عند کل مسجد» فرمودند منظور شانه زدن است و فرمودند : شانه زدن رزق را زیاد می کند و… و آب کمر را زیاد می کند.

خربزه

از امام صادق علیه السلام : بر شما باد خربزه (بطیخ) که 10 خاصیت دارد: غذا و نوشیدنی است، شوینده (درون) و بوی خوش است و… و آب کمر را زیاد می کند.

بادمجان

امام صادق علیه السلام : در هنگام پخته شدن و رسیدن خرما زیاد بادمجان بخورید که شفای هر دردی است و … و آب کمر را زیاد می کند.

درمان ناباروری در طب سنتی

نوره (نوره کشیدن)

البته مواردی هم وجود دارد که به انسان کمک می کند که توان جنسی او بالاتر برود و برای همبستر شدن آماده تر باشد که بعید نیست در تقویت این مسئله تاثیر گذار باشند که عبارت هستند از خوردن تخم مرغ سرخ شده در پیاز سرخ شده و روغن زیتون، خوردن سویق و خوردن شام و خوردن انجیر که خود این موارد هم از موارد عمومی تقویت بدن به شمار می روند و هم برای همبستری توان بیشتری به مرد میدهد

درمان ناباروری٬ درمان ناباروری با پیاز٬ درمان ناباروری با داروهای گیاهی٬ درمان ناباروری با طب سنتی٬ درمان ناباروری بدون علت٬ درمان ناباروری خیراندیش٬ درمان ناباروری در سن بالا٬ درمان ناباروری در طب سنتی٬ درمان ناباروری در مردان٬ درمان ناباروری دکتر خیراندیش٬ درمان ناباروری مردان با گیاهان دارویی٬ درمان ناباروری مردان بدون اسپرم٬ درمان ناباروری مردان خیراندیش