سی کی ایفوریا لیکویید گلد مردانه-Ck Euphoria Liquid Gold

عطر سی کی ایفوریا لیکویید گلد مردانه-Ck Euphoria Liquid Gold عطری است با رایحه گرم  و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد عطری است مردانه و اغواگر.

عطر سی کی ایفوریا لیکویید گلد مردانه-Ck Euphoria Liquid Gold

پس از انتشار نسخه ی اصلی ایفوریا در سال ۲۰۰۵ و بعد از آن ایفوریا اینتنس در سال ۲۰۰۸ ، اینک این برند محصولی با نام طلای مایع را برای مردان در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه داشت . عطر ادکلن مردانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد به عنوان عطری قدرتمند و ماندگار در عین حال لوکس و فریبنده معرفی شد و با نامی که بر خود گرفت ، با طرحی بینظیر ، ذوب گرانترین فلز را با رایحه ای اعجاب انگیز و قوی در هم آویخت و تبدیل به عطری لوکس برای آقایان شد .در هرم بویایی ترکیبات تشکیل دهنده این کار و در نت اولیه فلفل سیاه حضور دارد. نت میانی را زعفران و نت پایه را نیز چوب صندل تشکیل می‌دهند.

عطر ادکلن مردانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد با تنالیته ی رایحه ی چوبهای شرقی و گرم و تند بودنش خود را مناسب برای مصارف شبانه در روزهای سرد سال نمود . در ترکیبات این رایحه ی قدرتمند در نت ابتدایی شاهد حضور فلفل سیاه میباشیم . در نت میانی تنها از رایحه ی آرامش بخش زعفران بهره برده و در نهایت با رایحه ی چوب صندل کرم در انتها و بخش اصلی رایحه ی خود ، ماندگار میگردد . عطر ادکلن مردانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد دارای سیلیجی سنگین با تاثیر پذیری طولانی مدتی است که سراسر شب ، شما را به عنوان مردی شیک پوش و کلاسیک در ذهن بانوان نگه خواهد داشت.

  • رایحه اولیه : فلفل
  • رایحه میانی : زعفران
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی ایفوریا لیکویید گلد 

ادکلن سی کی ایفوریا لیکویید گلد مردانه

سی کی ایفوریا لیکویید گلد 

Ck Euphoria Liquid Gold