سی کی وان شوک مردانه -Ck One Shock 

عطر ادکلن سی کی وان شوک مردانه -Ck One Shock عطری است با رایحه گرم و تند .این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر سی کی وان شوک فور هیم عطری است مردانه و خاص.

عطر سی کی وان شوک مردانه -Ck One Shock

عطر سی کی وان شوک فور هیم (CK one Shock For Him)، نسخه جدیدتر Ck One است با این تفاوت که پوشش شیشه ی آن از نئون و غیر شفاف و پرقدرت تر است.تولید و معرفی این عطر، برای طرفداران عطر سی کی وان خبر خوشایندی بود. سی کی وان که در سال ۱۹۹۴تولید شد، یک عطر مرکباتی است که قابلیت استفاده شدن توسط آقایان و خانم‌ها را دارد؛ اما سی کی وان شاک این‌گونه نیست. این عطر در دو نسخه‌ی جداگانه‌ی زنانه و مردانه، با نام‌های CK One Shock for Her و CK One Shock for Him تهیه شده است. این عطر، نوعی حال و هوای تند و شرقی ایجاد می‌کند، که برای آقایان جوان و پرشور و حرارت بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

اگر به شیشه‌ی وان شاک دقت کنید، متوجه شباهت آن با بطری‌های کوچک نوشیدنی‌های انرژی‌زا خواهید شد. روی بطری با رنگ سبز، نام Shock دیده می‌شود. با توجه به فونت نوشته و حالتی که گویی رنگ از آن در حال چکه کردن و به اصطلاح فنی‌تر «شره کردن» است، حال و هوای نوجوانانی که روی دیوارهای شهر «گرافیتی» می‌کشند، تداعی می‌شود. رنگ سیاه بطری به تنهایی گویای عمق و قدرت بوی سی کی وان شاک است. فرمولاسیون و طراحی این عطر توسط عطرساز مشهور «آن گوتلیب» (Ann Gottlieb) و تیم جهانی و کارکشته‌ی IFF انجام شده است.

به محض اولین اسپری از وان شاک فور هیم روی لباس یا محل نبض خودتان، بوی اسطوخودوس، نارنگی و خیار را به سرعت احساس خواهید کرد. این مثلث، شیرینی و تندی ملایمی ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازی به سمت نت‌های میانی که از گیاه اوسمانتوس، هل، گیاه معطر و خاطره‌انگیز ریحان و فلفل تشکیل شده خواهید بود. تندی و گرمای مضاعفی که از این نت‌ها می‌گیرید، تا مدت‌ها احساس خواهد شد. هم‌چنین گیاه اوسمانتوس که بومی کشور چین بوده و بویی شبیه شکوفه‌ی زردآلو دارد، حس شرقی وان شاک را بیشتر به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی نت‌های پایانی با وجود مشک، پاتچولی، عنبر، تنباکو و نت‌های چوبی، جای نت‌های میانی را می‌گیرند. تندی این نت‌ها، برای کنترل استرس و هیجان شما بسیار کارساز است.

  • رایحه اولیه : اسطوخودوس , خیار , نارنگی یافا
  • رایحه میانی : گل اوسمانتوس , فلفل , هل , ریحان
  • رایحه پایه : روایح چوبی , تنباکو , مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی وان شوک 

ادکلن سی کی وان شوک مردانه

سی کی وان شوک 

Ck One Shock