کرید سدره بلنک – Creed Cedre Blanc

عطر ادکلن کرید سدره بلنک – Creed Cedre Blanc عطری است با رایحه ملایم و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر کرید سدره بلنک – Creed Cedre Blancc عطری است زنانه و کلاسیک.

عطر کرید سدره بلنک – Creed Cedre Blanc

عطر کرید سدره بلنک – Creed Cedre Blanc در سال ۲۰۱۴ با رایحه ی معطر شرقی برای بانوان و آقایان توام طراحی و معرفی گردید . رایحه ی معطر تند و تازه ، گیاهی و چوبی اش مناسب برای فصول گرم سال میباشد . در نت ابتدایی و در یادداشت بالایی عطر ادکلن زنانه مردانه کرید سدر بلنک ، هارمونی منظمی از ترنج ، هل ، باریجه و برگ بو شنونده را به خود جلب مینماید . در نت میانی آن گل های شمعدانی ، نیلوفر و یاس و در انتها و در نت پایه ی عطر ادکلن زنانه مردانه کرید سدر بلنک شاهد عناصری همچون سدر ، خس خس و چوب صندل سفید میباشیم .

طراحی بطری این محصول همانند کرید آبردین لاوندر با کریستالی تراش خورده به انضمام دربی سفید و با لوحی حک شده به رنگ طلایی در قلب این بطری میباشد . با توجه به رایحه ی اصلی یعنی همان سدر ، این محصول بیشتر مناسب آقایان بوده و بانوان نیز از آن میتوانند بهره مند گردند . عطر ادکلن زنانه مردانه کرید سدر بلنک عطری چوبی و واقعا تازه است که بیشتر مناسب فصول گرم سال میباشد . دارای سیلیجی معتدل و با ماندگاری قابل قبولی است . بر خلاف سایر محصولات برند کرید از عطر ادکلن زنانه مردانه کرید سدر بلنک میتوان در رایحه ی ابتدایی و میانی توقعات زیادی داشت ، اما در نت پایانی خیلی خوب عمل نکرده و بر خلاف ماندگاری بالای نت اولیه و میانی ، نت پایه از دوام بالایی برخوردار نیست . عطر ادکلن زنانه مردانه کرید سدر بلنک در حد فاصل اسپری تا پایه ی نت خود از ماندگاری معقولی برخوردار است.

  • رایحه اولیه : ترنج , هل , صمغ گالبانیوم , برگ خشک برگبو
  • رایحه میانی : شمعدانی , گل سوسن , یاس
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید , خس خس , سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید سدره بلنک

ادکلن کرید سدره بلنک

کرید سدره بلنک

Creed Cedre Blanc