آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳-Azzaro Pour Homme Summer Edition 2013

عطر ادکلن آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳-Azzaro Pour Homme Summer Edition 2013 عطری است خنک. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳-Azzaro Pour Homme Summer Edition 2013 عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳-Azzaro Pour Homme Summer Edition 2013

عطر ادکلن آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳-Azzaro Pour Homme Summer Edition 2013،با رایحه ی فوق العاده ای که دارد راز یک اغواکننده لاتین و جذاب را فاش می کند به طوری که درباره ی این محصول گفته می شود : بالغ بر ۳۲۰ متریال خام با ظرافت و پالایش بی نظیر در تولید ترکیب آن استفاده شده . این محصول که در تابستان ۲۰۱۳ روانه ی بازار گردید کوکتلی شیرین و تندی از ماندارین ایتالیایی، پتیت گرین ، لیمو ایتالیایی ، زیره مصری و درمنه مراکشی می باشد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی بسیار با طراوت و دوست داشتنی مرکبات خصوصا لیمو آغاز میشود که حسی تلخ و کمی سبز حاصل از برگ درخت مرکبات نیز با ترکیب شده است. با گذر زمان با اضافه شدن درمنه و زیره عطر حالتی سبز، صابونی و تلخ پیدا میکند که حسی بسیار خنک و شاداب از مرکبات همراهشان است.

بطری آن داستان جدید و افسانه ای از سواحل و چشم اندازهای مدیترانه ای را برای شما بازگو می کند . این عطر همان طور که از نامش پیداست مناسب برای فصل تابستان می باشد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳

ادکلن آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳

آزارو پورهوم سامر ادیشن ۲۰۱۳

ادکلن آزارو

Azzaro Pour Homme Summer Edition 2013