اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme عطری است تند.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطرو ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme ،با رایحه و ترکیبی بی نظیر از گل ها و میوه های معطر ، برای مصرف در ملاقت های رسمی و یا مجالس مهم در فصول گرم سال پیشنهاد می شود.

این ادکلن که مخصوص دوستداران رایحه های خنک خلق شده حسی سرشار از شادابی و هیجان را به مصرف کننده ی خود القاء می کند . رایحه ی خنک و دریایی آن بیشتر حاصل نت های چوبی و دریایی ، درمنه ، ماندارین و لیمو ترش می باشد.

پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیموترش، پرتقال ماندارین و دانه‌ی سرو کوهی خواهید شد. این نت‌های مرکباتی و شیرین، شادی و طراوت را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. نت‌های میانی از ترکیب آب دریا، چوب بامبو و گیاه درمنه ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب دریایی، تازگی و تمرکز بالایی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از عنبر، علف وتیور و نت‌های چوبی ساخته شده‌اند. بوی این عناصر چوبی، آرامش و اعتمادبه‌نفس را به شما منتقل می‌کند.

بطری این ادو تویلت بسیار شیک و مردانه ساخته شده است. روی بطری، نشان تجاری اس.تی.دوپونت و نام Essence Pure Ocean را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ آبی بوده و به‌خوبی از روی شیشه‌ی آن دیده می‌شود. درپوش بطری با شکل مکعبی و رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش ، ماندارین ، سرو کوهی
  • رایحه میانی : آب دریا ، بامبو ، درمنه
  • رایحه پایه : شاهبوی ، خس خس ، نمونه های چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه

ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه

اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن مردانه

S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Homme