ایو سن لورن لهوم اولتایم-YSL L’Homme Ultime

عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم اولتایم-YSL L’Homme Ultime عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم اولتایم- Yves Saint Laurent L’Homme Ultime عطری است مردانه و جوان پسند.

عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم اولتایم-YSL L’Homme Ultime

عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم اولتایم-YSL L’Homme Ultime ،عطری است خوشبو و مدرن با ترکیبی تلخ و شیرین از مرکبات و ادویه ها.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط سه عطرساز مشهور با نام‌های «Anne Flipo»، «Dominique Ropion» و «Juliette Karagueuzoglo» انجام شده است. بطری L’Homme Ultime بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. روی بطری نشان تجاری ایو سن لورن و نام L’Homme Ultime با رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. مایع آبی روشن درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش نقره‌ای‌رنگ L’Homme Ultime شکلی شش‌ضلعی و اندازه‌ای بزرگ دارد. بالای درپوش نشان YSL به زیبایی حک شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و آبدار گریپ فروت آغاز میشود که حضور مشخص زنجبیل تلخی ملایم و حس فلفلی جذابی به آن می دهد. با گذر زمان و با اضافه شدن رایحه هل تلخی عطر کمی بیشتر شده و حالتی تمیز و صابونی مانند نیز پیدا می کند که با شیرینی ملایمی از مشک و حس گلدار شفافی از رز تکمیل شده است.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , زنجبیل , هل
  • رایحه میانی : رز , شمعدانی , سالویا , سیب
  • رایحه پایه : چوب کشمیر , خس خس , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن لهوم اولتایم

ادکلن ایو سن لورن لهوم اولتایم

ایو سن لورن لهوم اولتایم

ادکلن ایو سن لورن لهوم اولتیم

ایو سن لورن ال هوم یولتیم

YSL L’Homme Ultime