ایو سن لورن کوروس سیلور-YSL Kouros Silver

عطر ادکلن ایو سن لورن کوروس سیلور-YSL Kouros Silver عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن کوروس سیلور- Yves Saint Laurent Kouros Silver عطری است مردانه و جوان پسند.

عطر ادکلن ایو سن لورن کوروس سیلور-YSL Kouros Silver

عطر ادکلن ایو سن لورن کوروس سیلور-YSL Kouros Silver ،عطری است که علی رغم یدک کشیدن نام کورس کلاسیک و افسانه ای شباهتی با آن ندارد و رایحه نسبتا مدرن و تلخ و گیاهی و شیرین را ارائه داده است.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرسازهای مشهوری مانند «میشل ژیرارد» (Michel Girard) و «Olivier Pescheux» انجام شده است. این همکاری فوق‌العاده در فروش و افزایش محبوبیت این عطر نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

بطری عطر بسیار شیک و مردانه طراحی شده است. این بطری محکم و نقره‌ای بسیار خوش‌دست بوده و عمل اسپری را به‌راحتی و با کمترین فشار روی نازلش برای شما انجام می‌دهد. روی بطری، نام Kouros Silver و در پایین آن نشان تجاری آشنای ایو سن لوران با رنگ سفید کار شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و میوه ای سیب آغاز میشود که حسی گیاهی و تلخ و ملایم از مریم گلی به همراه دارد. با گذر زمان رایحه میوه ای ضعیف و ضعیفتر میشود و مریم گلی قویتر که حسی گیاهی، تلختر و کمی متفاوت به عطر اضافه میکند. همزمان با تلختر شدن عطر و قویتر شدن حس گیاهی، رایحه نیمه شیرینی از کهربا نیز به عطر پیوسته و تلخی عطر را تا حد مشخصی مهار می کند.

  • رایحه اولیه : سیب
  • رایحه میانی : سالویا
  • رایحه پایه : روایح چوبی , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن کوروس سیلور

ادکلن ایو سن لورن کوروس سیلور

ایو سن لورن کوروس سیلور

YSL Kouros Silver