بنتلی اینفینیتی ادو تویلت-Bentley Infinite Eau de Toilette

عطر ادکلن بنتلی اینفینیتی ادو تویلت-Bentley Infinite Eau de Toilette عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بنتلی اینفینیتی ادو تویلت-Bentley Infinite Eau de Toilette عطری است مردانه و شکیل.

عطر ادکلن بنتلی اینفینیتی ادو تویلت-Bentley Infinite Eau de Toilette

عطر ادکلن بنتلی اینفینیتی ادو تویلت-Bentley Infinite Eau de Toilette ،عطری است نسبتا خنک و در عین حال تلخ و کاملا مردانه که ترکیب دلپذیری از رایحه مرکبات و تلخی چوب ها و گیاهان معطر را ارائه داده است.

روی شیشه‌ی ضخیم و سنگین عطر، نام Infinite و نشان تجاری بنتلی به‌زیبایی کار شده است. درپوش و شانه‌های فلزی و نقره‌ای‌رنگ این عطر درخشش خیره‌کننده‌ای در نور دارند. بالای درپوش، نشان بنتلی خودنمایی می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی تند و تیز و کمی تلخ مرکبات خصوصا لیمو و گریپ فروت آغاز می شود که حس فلفلی مشخصی از فلفل سیاه نیز در کنارشان قرار دارد. با گذر زمان رایحه گیاه خس خس و چوب سدروس نیز به ترکیب عطر اضافه می گردند که باعث بوجود آمدن حسی چوبی، تلخ و کمی خاکی مانند شده تا رایحه جدی تر و رسمی تر گردد. در این میان حضور شیرینی ملایمی از مشک و رایحه مرکبات نیز تلخی و حس گیاهی و چوبی ایجاد شده را بخوبی مهار میکنند و اجازه نمی دهند عطر بیش از حد تلخ باشد.

  • رایحه اولیه : اسطوخودوس , مرکبات , سدر
    رایحه میانی : بنفشه , شمعدانی , فلفل
    رایحه پایه : خس خس , عنبر , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بنتلی اینفینیتی ادو تویلت

ادکلن بنتلی اینفینیتی ادو تویلت

بنتلی اینفینیتی ادو تویلت

Bentley Infinite Eau de Toilette