بوگارت وان من شو گلد ادیشن-Jacques Bogart One Man Show Gold Edition

عطر ادکلن بوگارت وان من شو گلد ادیشن-Jacques Bogart One Man Show Gold Edition عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر وادکلن عرضه شد. عطر ادکلن بوگارت وان من شو گلد ادیشن-Jacques Bogart One Man Show Gold Edition عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن بوگارت وان من شو گلد ادیشن-Jacques Bogart One Man Show Gold Edition

عطر ادکلن بوگارت وان من شو گلد ادیشن-Jacques Bogart One Man Show Gold Edition، برخلاف نسخه‌ی اصلی و قبلی وان من شو که بوی بسیار تند و شدیدی دارد، نسخه‌ی جدید با بوی گرم و آرامش بخشش عطر عنبر را به شما هدیه می‌کند. این عطر شیرین و تند برای شب‌های سرد زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این ادو تویلت ۱۰۰ میلی‌لیتری، بیان پیچیده، مدرن و امروزی از یک عطر کلاسیک است.

بطری این عطر بسیار خاص بوده و تغییر چندانی نسبت به نسخه‌ی مادر خود ندارد. در نگاه اول، پلاک طلایی‌رنگی که روی آن نام One Man Show و در پایین آن Gold Edition کارشده، خودنمایی می‌کند. نشان جک بوگارت که طرح گرافیک حرف b انگلیسی است، در بالای بطری به‌خوبی دیده می‌شود. این بطری سیاه‌رنگ برای تمامی سنین جذاب بوده و خیلی زود جای خود را در دل صاحبش باز می‌کند.

وقتی One Man Show Gold Edition را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی پرتقال ماندارین، سیب قرمز، انیسه، گل بنفشه و شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی خواهید شد. شیرینی این نت‌ها، باعث ایجاد شادی و نشاط در شما خواهد شد. در ادامه و پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب اسطوخودوس، شمعدانی، بوته میخک و دارچین تشکیل‌شده‌اند. این نت‌ها، با تندی و شیرینی دل‌نشینی که دارند، حال و هوای شما را به‌طورکلی عوض خواهند کرد. پس از مدتی طولانی، شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. چوب، گل لادن فرانسوی، عنبر و مشک عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند.

  • رابحه اولیه : بنفشه , شکوفه پرتقال , سیب سرخ , نارنگی ماندارین , بادیان رومی
    رایحه میانی : اسطوخودوس , شبدر , شمعدانی , دارچین
    رایحه پایه : روایح چوبی , لابدانیوم , مشک , کهربا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بوگارت وان من شو گلد ادیشن

ادکلن بوگارت وان من شو گلد ادیشن

بوگارت وان من شو گلد ادیشن

Jacques Bogart One Man Show Gold Edition