تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume عطری است با رایحه تند و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد لیس فیوم- Tom Ford Lys Fume عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume، برای بانوان و آقایان خوش پوش طراحی شده است که دارای رایحه گل ها است.

بطری این عطر شباهت بسیار زیادی به دیگر شیشه‌‌های تام فورد دارد. روی بطری و در یک کادر بنفش، نشان تجاری تام فورد و در پایین آن نام Lys Fume با رنگ طلایی کار شده و خودنمایی می‌کند. در بطری با شکل زیبایش ماند یک چتر روی شیشه سوار شده و زیبایی بطری را دوچندان کرده است.

به‌محض این‌که Lys Fume را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی پرتقال ماندارین، فلفل صورتی، جوز هندی و زردچوبه خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، شادی و هیجان شما را تا حد زیادی بالا می‌برد. پس از مدتی متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، یلانگ‌یلانگ، شکر و گیاه درمنه ساخته‌شده‌اند. این نت‌ها، طراوت و تازگی را با خودشان به همراه می‌آورند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی با وجود وانیل، گل لادن و چوب بلوط جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این ترکیب شیرین و تند، باعث ایجاد آرامش و تعادل روحی خواهند شد.

  • رایحه اولیه : جوز , فلفل صورتی , نارنگی
  • رایحه میانی : گل یلانگ , گل سوسن , گیاه درمنه
  • رایحه پایه : وانیل , درخت بلوط , لابدانیوم , بوته وحشی جاوی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد لیس فیوم

ادکلن تام فورد لیس فیوم

تام فورد لیس فیوم

ادکلن تام فورد لی فیوم

Tom Ford Lys Fume