تام فورد وایت پچولی-Tom Ford White Patchouli

عطر ادکلن تام فورد وایت پچولی-Tom Ford White Patchouli عطری است با رایحه گرم و تلخ . این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر تام فورد وایت پچولی عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن زنانه تام فورد وایت پچولی در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت فرانسوی ژیوادان طراحی و به دنیای عطر معرفی گشت . این محصول جزء بهترین های عطر زنانه در سالهای اخیر میباشد که از همان روز اول ورودش به بازار تا کنون فروش بسیار خوبی به همراه داشته و در دسته ی عطرهای محبوب و دوست داشتنی قرار گرفته است . رایحه ی خنک و شیرین آن را میتوان در دسته ی رایحه ی گل های مدیترانه ای طبقه بندی نمود که بوی گل های سفید معطر موجود در آن جذابیت ، گیرایی و حس رمانتیک و هر آنچه که یک بانوی عاشق میخواهد به همراه خود می آورد.در وصف سازنده این عطر همان بس که تا کنون بهترین و پرفروش ترین عطریات جهان توسط خانه Givaudan  فرانسه تولید و معرفی می شوند که این بار نیز یکی دیگر از پروژه های قهرمانانه و موفقیت آمیز خود را در سال ۲۰۰۸ به جهانیان نمایش داده است.

عطر تام فورد وایت پچولی-Tom Ford White Patchouli

اگر به شیشه‌ی این تام فورد محبوب دقت کنید، به‌سرعت محو زیبایی آن می‌شوید. روی شیشه‌ی سفید و محکم این عطر، نام وایت پاتچولی روی یک پلاک طلایی حک شده و به چشم می‌خورد. دور گردن بطری، یک نخ طلایی‌رنگ پیچیده شده که با یک پلاک کوچک که TF روی آن نقش بسته، قفل می‌شود. در بطری بسیار کشیده و بلند بوده و با خطوط موازی و افقی زیادی که روی آن قرار دارد، نشان‌دهنده‌ی حرکت رو به بالا و موفقیت‌آمیز این عطر است. در رایحه ی ابتدایی آن ترنج به همراه گل های گشنیز ، دسته گل های سفید و گل صد تومانی بنفش به استقبال شنونده آمده که چندی بعد جای خود را به رایحه ی میانی داده که در آن فلفل با ضربان قوی یاس و رز نمایان شده و در پایان در رایحه ی اصلی و پایانی بخور به همراه نعناع هندی و چوب های جنگلی به اتمام می رسد.

  • رایحه اولیه : ترنج , گل صدتومانی , گل‌های سفید , گشنیز
  • رایحه میانی : رز , یاس , گل ختی
  • رایحه پایه : روایح چوبی , روایح دودی , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد وایت پچولی

ادکلن تام فورد وایت پچولی

تام فورد وایت پچولی

Tom Ford White Patchouli