ترک اعتیاد با زالو درمانی

ترک اعتیاد با زالو درمانی

(نسخه کامل ترک سیگار توسط حکیم خیراندیش)

موارد زیر را به دقت ۴ ماه رعایت کنید:

 

1-از ترکیب(۲ واحد عسل + ۲ واحد عرق نعنا + یک واحد سرکه طبیعی) یک سوم لیوان ریخته الباقی را عرق اسطوخودوس ریخته یکساعت بعد شام میل شود.

 

2-بادکش کتف یک شب در میان ۴۰مرحله

 

3-استشمام عطر گرم درحال خواب

 

4-ارده با شیره ۴ وعده در هفته. مویز۲۱ عدد روزانه. بادام درختی ۱۴ عدد. انجیر شبی ۷ عدد در یک لیوان گلاب خیس دهید و صبح ناشتا میل کنید.

 

5-کاهش سودازاها مخصوصا چای

 

6-حجامت عام دو مرحله هر ماه یکبار در ربع سوم ماه قمری. بعد هر حجامت مصرف سیگار را نصف کنید. دو هفته بعد حجامت دوم حجامت سر انجام دهید. و دو هفته بعد آن پشت هر گوش ۵ عدد زالو بیاندازید. پس از زالو انداختن سیگار را هر ۳ روز یکبار یک عدد کم کنید تا به یک عدد سیگار در روز برسید. سپس هر دو روز یکبار یک سیگار را بکشید تا دو هفته و بعد هر ۴ روز یکبار تا دو هفته و در نهایت سیگار را کامل ترک کنید.

 

7-انگور و انار شیرین زیاد بخورید.

ترک سیگار در طب سنتی

 

ترک اعتیاد٬ ترک اعتیاد با حجامت٬ ترک اعتیاد با داروهای گیاهی٬ ترک اعتیاد با زالو٬ ترک اعتیاد با زالو درمانی٬ ترک اعتیاد با سیاه دانه٬ ترک اعتیاد با طب سنتی٬ ترک اعتیاد با عسل٬ ترک اعتیاد در طب سنتی٬ ترک سیگار٬ ترک سیگار با داروهای گیاهی٬ ترک سیگار با زالو٬ ترک سیگار با زالو درمانی٬ ترک سیگار با طب سنتی٬ ترک سیگار با گیاهان دارویی٬ ترک سیگار در چند روز٬ ترک سیگار در طب سنتی٬ ترک سیگار دکتر خیراندیش