تستر اورجینال ادکلن سی کی اترنیتی زنانه | CK Eternity

تستر اورجینال ادکلن سی کی اترنیتی زنانه | CK Eternity

تستر اورجینال ادکلن سی کی اترنیتی زنانه | CK Eternity عطری است تند. این عطر در سال 1988 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. تستر اورجینال ادکلن سی کی اترنیتی زنانه | CK Eternity عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن سی کی اترنیتی زنانه-CK Eternity
عطر ادکلن سی کی اترنیتی زنانه-CK Eternity

عطر ادکلن سی کی اترنیتی زنانه-CK Eternity، محصول سال 1988 که توسط Sophia Grojsman خلق شد با رایحه ای گلدار، تند  و خنکی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل بهار می باشد .

بطری اترنیتی بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. روی بطری قد بلند و کشیده‌ی این عطر، نام Eternity و نشان تجاری کالوین کلین را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش بطری به شکل یک کلید طراحی شده و با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای‌اش زیبایی بطری را دوچندان کرده است.

پس از اسپری کردن کلوین کلاین Eternity روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی مرکبات، مریم گلی، نارنگی، گل فریزیا و نت‌های سبز خواهید شد. این ترکیب شیرین، انرژی و شادی فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل میخک صدپر، زنبق، گل برف، نرگس، رز، یاسمین و زنبق دره ساخته می‌شوند. این ترکیب گلی و شیرین، انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفس فراوانی را به شما هدیه خواهد کرد. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل، مشک، عنبر، گیاه پاتچولی و گل آفتاب‌گردان ساخته شده‌اند.

بوی شیرین و تند این ترکیب طبیعی، حس حضور در طبیعت را در شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند. خرید عطر کلوین کلاین Eternity با توجه به بوی شیرین و تند، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

  • رایحه اولیه: مرکبات ، نت های سبز رنگ ، ماندارین ، مانگا ، مریم گلی
    رایحه میانی: سوسن ، میخک ، بنفشه ، گل یاس ، گل رز ، گل همیشه بهار ، نارسیس
    رایحه پایه: چوب صندل ، عنبر ، نعناع هندی ، مشک ، گل گاو زبان

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن سی کی اترنیتی

ادکلن سی کی اترنیتی

سی کی اترنیتی

CK Eternity

ادکلن کالوین کلین