تستر اورجینال ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه | Carolina Herrera 212 sexy Tester

تستر اورجینال ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه | Carolina Herrera 212 s–y

تستر اورجینال ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه | Carolina Herrera 212 s–y عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ۲۱۲ سک سی عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه-Carolina Herrera 212 s--y
عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه-Carolina Herrera 212 s–y

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه محصولی از برند کارولینا هررا که در سال ۲۰۰۵ توسط آلبرتو موریلاس طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی آن همانند نسخه ی مردانه ی این برند ، بسیار جذاب و فریبنده است . رایحه ی این عطر از فرآورده های  شیرین و فانتزی ساخته شده که بدین صورت ، آنرا به عطری شیرین و گرم و بسیار جذاب بدل نموده است . در نت ابتدایی فلفل صورتی ، ترنج و نارنگی ، در نت میانی رایحه ی گل های معطر ، روناسیان ، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی ، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار میبینیم.

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه – Carolina Herrera 212 s–y، جوهری زنانه ، نفسانی ، جذاب ، موثر و غیر قابل مقاومت است . رنگ بنفش بطری آن با رنگ پوشش فلزی مات آن در تعاملی فی مابین عشق و شور و حساسیت به لمس قرار دارد . تنالیته ی گرم و شیرین این رایحه آنرا تبدیل به نمونه ای عالی از عطری ساخته تا مناسب روزهای سرد سال و به جهت حضور در هر مکانی قرار گیرد . غالب مصرف از این رایحه را گروهی از جوانان تشکیل داده که به آن عطر تشخیص نیز میگویند ، یعنی با این رایحه برای بار دوم دیگر نیازی به معرفی خود نخواهید داشت . این محصول با یک نگاه اما در دو ساختار تولید گشته ، برای کشورهای عربی و مسلمان ، آمبولانژی با حذف بخشی از نام این محصول ، به دستمان خواهد رسید ، ترفندی از این برند برای جای دادن این محصول در سبد فروش به کشورهای عربی که در نهایت همان عطر محبوب برای شما خواهد بود.

  • رایحه اولیه : ترنج , فلفل صورتی , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : پشمک , رز , شمعدانیان , گل‌های معطر , گاردنیای یاسمنی
    رایحه پایه : بنفشه , وانیل , چوب صندل سفید , مشک , کارامل , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

  • خرید عطر اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم 

لینکهای مرتبط:

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه

ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه

۲۱۲ سک سی زنانه

خرید ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه

قیمت ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه

Carolina Herrera 212 s–y