تستر اورجینال ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه | Carolina Herrera 212 sexy Men Tester

تستر اورجینال ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه | Carolina Herrera 212 s–y Men

تستر اورجینال ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه | Carolina Herrera 212 s–y Men عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch ۲۱۲ سک سی مردانه عطری است مردانه و باوقار.

عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه-Carolina Herrera 212 s--y Men
عطر ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه-Carolina Herrera 212 s–y Men

عطر ۲۱۲ سک سی مردانه – Carolina Herrera 212 s-xy Men محصولی از برند کارولینا هررا که بعد از نسخه ی زنانه ی خودش در سال ۲۰۰۶ توسط آلبرتو موریلاس و رزندو متئو طراحی و به بازار عرضه شد . ویژگی بارز این محصول خاصیت مغناطیسی و فوق العاده جذب کننده اش می باشد.

رایحه ی اولیه ی آن نارنگی ، ترکیبات سبز و ترنج ، رایحه ی میانی آن فلفل ، رایحه ی گل های معطر و هل و رایحه ی پایانی آن را عنبر سائل ، وانیل ، مشک ، چوب صندل سفید و چوب گویاک تشکیل میدهد . طراحی بطری این محصول با هدف گذاری بر جذابیت رایحه ی آن صورت گرفته و با دارا بودن مگنتی برای ربایش درب این عطر بروی بدنه ی آن ، به وضوح نمایانگر حالتی از مغناطیسی بودن رایحه ی درون خود میباشد . این عطر جذاب ، پیجیده و مرموز اما بسیار و باز هم بسیار محرک بوده و اگر میخواهید شبی افسانه ای را در نیویورک تجربه نمائید ، کافیست مقداری از آن استفاده کنید و با کسب تجربه ی سفری در زمان و مکان ، از رایحه ی این عطر شگفت انگیز لذت ببرید . این محصول با یک نگاه اما در دو ساختار تولید گشته ، برای کشورهای عربی و مسلمان ، آمبولانژی با حذف بخشی از نام این محصول ، به دستمان خواهد رسید ، ترفندی از این برند برای جای دادن این محصول در سبد فروش به کشورهای عربی که در نهایت همان عطر محبوب برای شما خواهد بود.

  • رایحه اولیه : ترنج , ترکیبات سبز , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : گل‌های معطر , فلفل , هل
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , چوب گایاک , مشک , کهربا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

  • خرید عطر اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم 

لینکهای مرتبط:

عطر ۲۱۲ سک سی مردانه

ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه

۲۱۲ سک سی 

خرید ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه

قیمت ادکلن ۲۱۲ سک سی مردانه

Carolina Herrera 212 s–y Men