تفاوت زالو درمانی با حجامت و فصد

تفاوت زالو درمانی با حجامت و فصد

 

حجامت

یک روش خونگیری سنتی درمان بوده و همواره اطبا توصیه بر خارج کردن خون آلوده از بدن داشته اند . در این روش خون از مویرگ های سطحی بدن به وسیله ایجاد مکش مصنوعی ( بادکش کردن ) خارج میشود و معمولا این عمل را در پشت بدن و در ناحیه بین دو کتف انجام میدهند و البته بسته به نیاز درمانی بیمار محل دقیق حجامت مشخص میشود .

حجامت

فصد 

یه روش دیگر به نام فصد ( رگ زدن ) وجود دارد که در این روش خون از یکی از رگ های اصلی بدن با ایجاد یک برش طولی توسط تیغ جراحی و مصدود کردن مسیر برگشت خون به قلب انجام می شود و خون با قدرت طپش قلب از این برش خارج می شود.

قدرت درمانی فصد چهل برابر حجامت است و در سلامتی انسان بسیار تاثیر گذارتر از حجامت است و حتما باید زیر نظر متخصص طب سنتی حاذق انجام گیرد .

فصد

زالو درمانی 

روش دیگر خونگیری زالو درمانی است و همانطور که ر مقالات پیشین گفتیم زالوی مورد استفاده در زالو درمانی حتما باید از نوع زالو های طبی (Medical leech) باشد ، در این روش زالوی طبی خون را از اعماق بدن می مکد و جالب است بدانید که زالوی طبی فقط خون آلوده را از بدن می مکد و با خون تمیز کاری ندارد.

قدرت درمانی زالو درمانی با زالوی طبی ، ده برابر فصد و چهارصد برابر حجامت است.

این قدرت درمانی تنها بخاطر مکیده شدن خون توسط زالوی طبی نیست. زالوی طبی سبز هنگام مکیدن خون آلوده از بدن، صد نوع ماده دارویی مفید را وارد جریان خون انسان می کند که این مواد دارویی بیش از 60 نوع بیماری را درمان می کنند و تاثیرات شگفت انگیزی در سلامتی بدن دارند

زالو درمانی

 

تفاوت حجامت با خون دادن٬ تفاوت حجامت با زالو درمانی٬ تفاوت حجامت با فصد خون٬ تفاوت حجامت و بادکش٬ تفاوت حجامت و حجامت٬ تفاوت حجامت و خون دادن٬ تفاوت حجامت و خونگیری٬ تفاوت حجامت و زالو٬ تفاوت حجامت و فصد٬ تفاوت زالو درمانی و حجامت٬ تفاوت فصد با حجامت٬ تفاوت فصد با خون دادن٬ تفاوت فصد خون و اهدای خون٬ تفاوت فصد خون و حجامت٬ تفاوت فصد و حجامت٬ حجامت٬ زالو درمانی٬ زالو درمانی بهتر است یا حجامت٬ فصد٬ فصد درمانی