تیری موگلر آنجل میوس-Thierry Mugler Angel Muse

عطر ادکلن تیری موگلر آنجل میوس-Thierry Mugler Angel Muse عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن تیری موگلر آنجل میوس-Thierry Mugler Angel Muse عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن تیری موگلر آنجل میوس-Thierry Mugler Angel Muse

عطر ادکلن تیری موگلر آنجل میوس-Thierry Mugler Angel Muse،عطری است از خانواده موفق سری آنجل که رایحه گرم و شیرین و در عین حال تلخ و کمی تند و تیز را ارائه می دهد.

با توجه به شیشه‌ی کوچک و گرد بیضی‌شکل Angel Muse بانوانی که کیف دستی کوچکی دارند هم می‌توانند از این عطر استفاده کنند. روی شیشه یک ستاره به شکل برجسته کار شده است. مایع درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. دور بطری با یک قاب نقره‌ای‌رنگ احاطه شده است. این قاب درخشش خیره‌کننده‌ای در نور دارد.

رایحه ابتدایی با بوی شیرین و گرمی از وانیل و خامه ترکیب با رایحه فندق آغاز می شود که حس شاداب بسیار ضعیفی از مرکبات در پس زمینه آن ها قابل استشمام است که به سرعت نیز محو می شود. با گذر زمان عطر گرم تر و شیرین تر شده و همزمان با این تغییرات نعنای هندی نمایان می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم، شیرین، وانیلی و جذاب است که رایحه فندق جذابیتی ویژه به آن بخشیده و نعنای هندی نیز حالتی تند و تیز، کمی خاکی و کمی چوبی و مرطوب را ایجاد می کند تا رایحه پیچیده تر و جدی تر شود.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , فلفل صورتی
    رایحه میانی : فندق , رز , خامه
    رایحه پایه : خس خس , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر آنجل میوس

ادکلن تیری موگلر آنجل موس

تیری موگلر آنجل میوز

Thierry Mugler Angel Muse