تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire

عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر وادکلن عرضه شد.عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire

عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire،عطری است دوست داشتنی و خوشبو بر پایه رایحه مرکبات و گل ها.

بطری Alien Eau Extraordinaire بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. این شیشه بسیار خوش‌دست بوده و درپوش آن درخشش خوبی در نور دارد. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش طرحی فضایی دارد و بر زیبایی Alien Eau Extraordinaire افزوده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و بسیار شاداب لیمو آغاز می شود که حس لطیفی از گل تیاره و شیرینی ملایمی از وانیل نیز با آن ترکیب شده اند تا رایحه ای زنانه و جذاب را خلق نمایند. با گذر زمان شیرینی وانیل کمی بیشتر شده و حالتی خامه ای پیدا می کند و در این میان رایحه گل ها نیز با قدرت بیشتری شروع به خودنمایی می کنند که همگی با کمک هم رایحه ای نیمه شیرین، مرکباتی و گلدار را به وجود می آورند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش سبز , لیمو ترش , ترنج , بهارنارنج , چای , پرتقال
    رایحه میانی : گل آفتاب پرست , گل یلانگ , یاس تاهیتی , فلفل , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , مشک , کشمران , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر

ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر

تیری موگلر الین او اکسترا اوردینری

Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire