جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی-Giorgio Armani Idole d’Armani

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی-Giorgio Armani Idole d’Armani عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی-Giorgio Armani Idole d’Armani عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی-Giorgio Armani Idole d’Armani

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی-Giorgio Armani Idole d’Armani، توسط Bruno Jovanovic خالق بزرگ در زمینه ی عطریات خلق شده است.

بطری Idole d’Armani بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. روی بطری نام Idole d’Armani دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ طلایی که دارد، هارمونی خوبی با سایر قسمت‌های شیشه ایجاد می‌کند. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه‌ی شفاف Idole d’Armani دیده می‌شود.

به‌محض اولین اسپری از Idol d’Armani روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنگی، گلابی، زنجبیل، عسل، بادام، پرتقال تلخ و گیاه درمنه خواهید شد. این ترکیب میو‌ه‌ای و شیرین، شادی و تازگی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از زعفران، گل یاسمین و رز ساخته می‌شوند. پس از استشمام این نت‌های گلی، هیجان و انرژی مثبت بالایی خواهید داشت. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور، صمغ Styrax و گیاه پاتچولی ساخته می‌شوند.

این عطر زنانه دلربا برای مصرف در مجالس رسمی در طول شب های خنک پاییزی پیشنهاد می شود.

  • رایحه اولیه : گلابی , زنجبیل , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : پلومریا , زعفران
    رایحه پایه : خس خس

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی

ادکلن جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی

جورجیو آرمانی آیدول د آرمانی

ادکلن جورجیو آرمانی آیدل د آرمانی

Giorgio Armani Idole d’Armani