جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور-Giorgio Armani Si Rose Signature

عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور-Giorgio Armani Si Rose Signature عطری است گرم. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور-Giorgio Armani Si Rose Signature عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور-Giorgio Armani Si Rose Signature

عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور-Giorgio Armani Si Rose Signature، برای بانوان شیک پوش و مشکل پسند طراحی شده است.

Si Rose Signature یکی از طراحی‌های مهم عطرساز کاربلد «Julie Masse» به‌حساب می‌آید. بطری Si Rose Signature خیلی زیبا و در همان پلتفرم سری Si ساخته شده است. روی بطری خطوط موربی کار شده که این عطر را از دیگر اعضای سری Si متمایز می‌کند. نام Si و نشان تجاری جورجیو آرمانی با رنگ مشکی روی شیشه دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ مشکی است و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

پس از اسپری کردن Si Rose Signature روی پوست و محل نبضتان بوی نارنج، پرتقال ماندارین و انگور سیاه را استشمام خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین شادی و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل رز، فریزیا، زنبق و اوسمانتوس تشکیل شده‌اند. بوی این ترکیب گلی شادی و انرژی مثبت را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از عنبر، گیاه پاتچولی و وانیل ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب اعتمادبه‌نفس و هیجان را به شما هدیه می‌کند.

  • رایحه ها : ترنج , انگور فرنگی سیاه , رز , زنبق , فریزیا , گل اوسمانتوس , وانیل , نارنگی ماندارین , گل ختی , کهربا , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور

ادکلن جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور

جورجیو آرمانی سی رز سیگناتور

Giorgio Armani Si Rose Signature