جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه-Giorgio Armani Armani Code Ultimate

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه-Giorgio Armani Armani Code Ultimate عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آلتیمیت-Giorgio Armani Armani Code Ultimate عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه-Giorgio Armani Armani Code Ultimate

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه-Giorgio Armani Armani Code Ultimate، نسبت به نسخه قبلی یعنی آرمانی کد مردانه، تلخ تر و چوبی تر شده است و در این نسخه از آن حس نیمه شاداب و مرکباتی اولیه نیز خبری نیست.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «Antoine Maisondieu» انجام شده است. بطری این عطر بسیار مینیمال و ساده طراحی شده است. روی بطری نام Armani Code Ultimate با رنگ روشن دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ نقره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. شیشه به رنگ سیاه است.

رایحه ابتدایی این عطر با بوی شیرین، تلخ و کمی ادویه ای حاصل از ترکیب دانه های تونکا و رازیانه شروع می شود که حس گلی و پودری بسیار ضعیفی نیز با خود به همراه دارد. با گذر زمان با اضافه شدن وانیل و افزایش قدرت گل آفتاب پرست عطر گرم تر و شیرین تر می شود و حس پودری بیشتری به خود می گیرد در حالیکه رایحه چوب درخت سدر و چوب گایاک نیز به کمک عطر آمده و تلخی و حس سنگینی آن را افزایش می دهند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , بادیان ختایی , نارنگی ماندارین
  • رایحه میانی : گل آفتاب پرست , گل زیتون , سرو , سدر
  •  رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا , چوب گایاک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه

ادکلن جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه

جورجیو آرمانی کد آلتیمیت مردانه

ادکلن جورجیو آرمانی کد اولتیمیت مردانه

عطر جورجیو آرمانی آرمانی کد آلتمیت مردانه

Giorgio Armani Armani Code Ultimate