جگوار کلاسیک رد-قرمز-Jaguar Classic Red

عطر ادکلن جگوار کلاسیک رد-قرمز-Jaguar Classic Red عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جگوارکلاسیک رد-قرمز-Jaguar Classic Red عطری است مردانه و مهیج.

عطر ادکلن جگوار کلاسیک رد-قرمز-Jaguar Classic Red

عطر ادکلن جگوار کلاسیک رد-قرمز-Jaguar Classic Red، دارای رایحه ی غالبی از ذغال اخته ، تمشک و ترنج است که با هدف جذب مردانی مدرن که تمایل به هیجان در زندگی دارند در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد . بهترین زمان استفاده از آن فصل بهار می باشد . سخه‌ی کلاسیک رد که یکی از پرطرفدارترین عطرهای دنیا به‌حساب می‌آید، با بوی تندش به‌محض اسپری، فضای اطرافش را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. شیشه‌ی کلاسیک رد با رنگ قرمزش خبر از تندی بوی آن می‌دهد. روی شیشه نام کلاسیک رد و در بالای آن نشان تجاری جگوار به‌خوبی دیده می‌شود. یک قاب فلزی و درخشان دور شیشه را احاطه کرده است. در بطری هم از جنس فلز درخشان است و هماهنگی خوبی با قاب فلزی دور شیشه دارد.

وقتی کلاسیک رد را روی پوست و در محل نبض و یا لباستان اسپری کنید، بوی تمشک و نارنج، شیرینی ویژه‌ای را به وجود می‌آورد. این ترکیب، شادی و نشاط فوق‌العاده‌ای را به شما می‌بخشد. پس از مدتی متوجه بوی فلفل سیاه و گل یاسمین خواهید شد. این ترکیب متضاد، علاوه بر حفظ شیرینی نت‌های قبلی، تندی شدیدی را ایجاد می‌کند؛ به شکلی که افراد دیگر، در فاصله‌ی چند متری شما هم از این تندی لذت خواهند برد. وقتی مدتی از این حال گذشت، بوی دانه‌ی تونکا، عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو و وانیل جای نت‌های میانی را می‌گیرد. این ترکیب شیرین و کمی تند، انرژی مثبت بسیار زیادی را به شما و کسانی که در اطراف شما هستند می‌بخشد.

  • رایحه اولیه : تمشک ، زغال اخته ، ترنج

رایحه میانی : گل یاس ، فلفل سیاه

رایحه پایه : نعناع ، سدر، عنبر، تونکا و وانیل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جگوار کلاسیک رد

ادکلن جگوار کلاسیک رد-قرمز

جگوار کلاسیک رد-قرمز

ادکلن جگوار کلاسیک رد

عطر جگوار کلاسیک قرمز

Jaguar Classic Red