جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک-Givenchy Gentlemen Only Casual Chic

عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک-Givenchy Gentlemen Only Casual Chic عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر وادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک-Givenchy Gentlemen Only Casual Chic عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک-Givenchy Gentlemen Only Casual Chic

عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک-Givenchy Gentlemen Only Casual Chic،بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستانی می باشد.

با اسپری کردن این ادکلن روی پوستتان بوی درخت سرو، زنجبیل، هل، گل شمعدانی و جوز هندی را استشمام خواهید کرد.پس از مدتی، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی از چوب سدر، نعناع و اسطوخودوس ساخته می‌شوند.اما پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. چوب صندل، عنبر، چوب سدر، کومارین، وانیل و علف وتیور عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند.

روی شیشه‌ عطر نام Gentlemen Only Casual Chic و نشان جیوانچی را ملاحظه می‌کنید. مایع آبی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای‌اش جلوه‌ی خاصی به طرح کلی بطری اضافه می‌کند. یک خط عمودی و نارنجی شیشه را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده است. ترکیب رنگ نارنجی و آبی روشن برای آقایان جوان و شیک‌پوش بسیار خوشایند خواهد بود. پایه‌ی بطری تا حدی بلند و ضخیم در نظر گرفته شده است. این پایه، وزن مناسبی را به شیشه اضافه کرده و نقش مهمی را در ایجاد تعادل و ثبات این بطری ایفا می‌کند.

  • رایحه اولیه : شمعدانی , جوز , زنجبیل , هل , سرو کوهی
    رایحه میانی : اسطوخودوس , چوب درخت قان , نعناع , سدر
    رایحه پایه : کومارین , وانیل , چوب صندل سفید , خس خس , آمبروکسان , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک

ادکلن جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک

جیوانچی جنتلمن اونلی کژوال شیک

Givenchy Gentlemen Only Casual Chic