داروهاي تركيبي در تقويت قوای جنسي

داروهاي تركيبي در تقويت قوای جنسي

مثروديطوس كه از همه بهتر است، داروي مشك براي كسي كه قلب ناتوان دارد و تقويت غريزه جنسي را مي خواهد . گوارشي بزرها به وزن سه مثقال با آب ترتيزك آبي سبز، داروي ريگ ماهي كه مشهور است، بزر ترتيزك آبي سبز به وزن سه دِرهم با روغن گاوي مخلوط كنند و بخورند، داروي سه كوهه، داروي قدومه   (بزرخمخم)، منشوردشتي، گياهي است خوشبوي وخاردار، داروي خاكشيرو داروي مهدي هم خوبند . نمك در شكم ريگ ماهي خشك شده، بزر هويج كوبيده و ساييده كه برزرده تخم مرغ پاشند، خايه خروس را بخشكانند و بكوب ند و با آن نمك ريگ ماهي را به همان اندازه مخلوط كنند و هر روز به وزن دو دِرهم بخورند . بزر ترتيزك آبي، بزر ترب، بزرخربزه، از هريك يك جزء درهم مخلوط شوند وبا شير حيواني بخورند. مغز دانه صنَوبر، بزر كرفس كوهي، زهره گوزن نروسقز درخت بنه از هريك يك جزء.  همه را در عسل بسرشند و به وزن يك مثقال بخورند.  بزر هويج بياباني، بزر ترتيزك آبي، قدومه، خاكشير، زنجبيل و فلفل درازاز هريك به وزن دو درهم، ثمر درخت زبان گنجشك، مغز گنجشك و كندراز هريك به وزن يك دِرهم . همه را با روغن نارگيل چرب كنند و در عسل و پانيد بسرشند و از آن تناول كنند. .

كساني كه سرما بر آن ها تاثير زياد گذاشته است معجون بزر ترتيزك را باعاقِرقِرحا بخورند بسيار بهره بينند. جواشيربه وزن سه دِرهم در هفت مثقال آب كه آب پز مرزنگوش باشد بريزند و در مدت سه روز بخورند. زنجبيل سه جزء، فلفل دراز يك جزء . هر دو ر ا با هم در عسل بسرشند و يك مثقال از آن را با آب گرم تناول كنند . بزرمارچوبه، بزر هويج بياباني و زنجبيل هريك پنج درهم، قدومه سفيد، قدومه سرخ، بهمنان سفيد و به همنان سرخ هريك سه درهم، بزريونجه، بزر ترب، بزر ترتيزك آبي و بزر گَزنه هريك دو درهم، پياز دشتي برش ته و ناف ريگ ماهي هريك سه درهم، تخم زبان گنجشك دو درهم، شكر چهل درهم . همه را درهم مخلوط كنند و به مدت سه روزهر روز به وزن چهار دِرهم با شراب سياه انگوري بخورند و با آن غذاي غريزه جنسي برانگيزبخورند. داروي تركيبي زيركه ما آن را درست كرده ايم و بسيار خوب است و غريزه جنسي را بسيار قوي مي كند.

نسخه: صمغ اَنگدان، بزر ترتيزك آبي، قاقُلَّه، بزر هويج، تخم زبان گنجشك وكراويا از هريك يك جزء بوزيدان  (مستعجل) سه جزء، مشك يك ششم جزء . همه را در روغن دانه صنَوبرچرب كنند و در عسل بسرشند.

نسخه : ديگر كه بسيار اثربخش است : عسل بلادر (حب الفهم  )، عسل زنبور عسل و روغن گاوي از هريك يك جزء متساوي.  مخلوط را بر آتش بگذارند تا يك غلت مي دهد . چندان كه تحمل مي كنندبانبيذبخورند كه اثري عجيب دارد. داروي تركيبي زير حرارت بيش از اندازه ندارد و بسيار خوب و اثربخش است.

نسخه: خرما و شَنبلیله با هم بر آتش بجوشندتا كاملاً مي پزند، آنگاه خرما را بيرون آورده وهسته هايش را از آن جدا كن، خرماي باقي مانده بدون هسته را خشك كن و بكوب و در عسل بسرش، هربار به اندازه يك دانه فندق بخورند و بر آن نبيذبنوشند.

نسخه ديگر: چاتلانقُوش(ثمر درخت بنه)، به وزن چهل و پنج مثقال، خرما به وزن نود مثقال.  اين دو را با هم بكوب و در يكصد و هشتاد مثقال شير گوسفند بريز كه در شير خيس شود . مدت دو روز از  آن خيس شده در شير بخورند و شير را بر آن بنوشند .

داروي تركيبي زير كه نامش معجون مغزها است، در تقويت غريزه جنسي بسيار خوب است.

نسخه: مغز بادام، مغزفندق، مغزپسته، مغزسپيد نارگيل، مغز دانه صنَوبر، ثمر گياه چشم خروس، كنگرد آنه و چاتلانقُوش از هريك يك جزء متساوي، انارمشك، فلفل دراز و زنجبيل از هريك ده جزء ياكمي ازده جزء بيشتر. همه را با هم مخلوط كن و بكوب و درپانيدسجزي (پانيدبدون آرد جو) در هم بسرش و هر روز به اندازه يك عدد تخم مرغ تناول شود.

تقویت میل جنسی در طب سنتی

 

تقویت قوای جنسی٬ تقویت قوای جنسی با داروهای ترکیبی٬ تقویت قوای جنسی با طب سنتی٬ تقویت قوای جنسی با گیاهان دارویی٬ تقویت قوای جنسی در طب سنتی٬ تقویت قوای جنسی زنان٬ تقویت قوای جنسی مردان٬ تقویت نیروی جنسی