درمان ترک پا در طب سنتی

درمان ترک پا در طب سنتی

ترک کف پا یا همان ترک پاشنه پا مسئله‌ای است که بسیاری از آدم‌ها مجبور هستند با آن کنار بیایند و حتی یک نفر هم از آن لذت نمی‌برد. داشتن ترک کف پا ، یا به عبارت دیگر چاک چاک شدن پاشنه پا ، یک ناراحتی دائمی است که کنار آمدن با آن دشوار است. از آن‌جا که راه‌های زیادی برای به وجود آمدن این ترک‌ها وجود دارد، تقریبا همه در برابر آن آسیب‌پذیر هستند. استفاده‌ی مکرر از صندل، بهداشت ضعیف، و کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی تنها تعداد کمی از دلایل ایجاد ترک پا در آدم‌ها است.

اگر دچار ترک کف پا شده‌اید و خشکی و پوسته پوسته شدن پوست را تجربه می‌کنید، می‌دانید که تا چه حد می‌تواند دردسر ساز و ناراحت‌کننده باشد. خارش و ظاهر ناخوشایند ترک پاشنه پا به بسیاری از آدم‌ها که دچار این مشکل هستند الهام بخشیده است تا همه جا را به دنبال درمانی مناسب برای مشکل‌شان جست و جو کنند. ثابت شده‌است که استفاده از راه‌حل‌های طب سنتی روشی موثر و مطمئن برای تسکین علائم ترک پاشنه پا است.

درمان با طب سنتی

روزانه ١٠دقيقه پاهاتون رو تو محلول آب نمك قرار بدن

 

در طول روز :گلاب و گليسرين رو با هم مخلوط كنين روى ترك ها بزنين و از روش جوراب بپوشين ( باعث نرم شدن پاشنه پا ميشه )

 

شبا قبل خواب :وازلين بزنين به پاهاتون كه تا صبح بمونه و جذب بشه

 

از روغن هاى گياهى مثل روغن زيتون،كنجد، بادام ، نارگيل و … هم ميتونين قبل خواب استفاده كنين تا صبح بمونه و جذب بشه.

درمان ترک پا با طب سنتی

 

درمان ترک پا٬ درمان ترک پا با جوش شیرین٬ درمان ترک پا با حنا٬ درمان ترک پا با طب سنتی٬ درمان ترک پا با گلیسیرین٬ درمان ترک پا در خانه٬ درمان ترک پا در طب سنتی٬ درمان ترک پا در کودکان٬ درمان ترک پا در منزل٬ درمان ترک پا طب سنتی