درمان سر درد با زالو

درمان سر درد با زالو

سردردهاي دموي (خونی) 

سردردهایی که در اثر غلبه خون یا فشار خون ایجاد شوند حتی اگر چندین سال به هیچ دارویی جواب نداده باشـند به خوبی با انجام زالـوي پشت گـوش بالاـخصوص زالـوي روي دست پس از آن برطرف میشونـد.

ابتـدا پشت هرگـوش 10عـدد زالو بیاندازیـد و با مسـهل عـام و خاکشـیر وسـکنجبین مزاج بیمـار را پاکسـازي کنیـد.

20 الی25 روز پس از انـداختن زالو پشت گوشها، پشت هر دست 10 عدد زالوي متوسط بیاندازید.

در این صورت یا سردرد به کلی از میان میرود یا اینکه کاهش چشمگیري پیدا میکند و با تکرار زالوي پشت گوش و دست به همین ترتیب که گفته شد دیگر آثاري ازسـردرد دموي(خونی) باقی نخواهد ماند مگر آنکه سـردرد دیگري نیز وجود داشـته باشد که درمان خاص خود راخواهد داشت.

سردردهاي شقیقه (میگرن) 

انواع دیگر سـردردهاي شـقیقه (میگرن) که در اثر اخلاط مختلف از جمله صفرا یا سودا یا بلغم یا مخلوطی از آنها به وجود می آیند
نیز پس از پاکسـازي همـان خلـط بـا داروهـاي گیـاهی سـپس زالو درمـانی و حجـامت کاملا برطرف میشونـد و این همان امتیازات برجسـته و گویـاي توانمنـديهاي طب ایرانی است که هرگز بـا روشهـاي درمـانی طب اروپـایی قابـل مقایسه نیست.

پس در علاج سردرد دموي (خونی) ابتـدا خونگیري شـروع میشود ولی در سـردردهاي صـفراوي و سوداوي و بلغمی ابتدا پاکسازي بدن ازخلط غالب شروع میشود آنگاه خونگیري آغاز میگردد.

 

 سر درد آفتابی

پس از مصرف داروهاي گیاهی خنک وضدالتهاب زالودرمانی پشت گوش به تعداد هرگوش 5عدد زالوي ریزکافی است.

درمان سردرد میگرن با زالو

سرسام 

با مصـرف داروهاي گیاهی منضج و مسهل اخلاط گرم و حار و استفاده ازصندل و گشنیز و گلاب و آب سیب و آب لیموشیرین و آب هندوانه و یا شـربت فواکه سرد و شراب عناب، پشت هر گوش 10 عدد زالوي ریز میاندازیم،سپس10 روز بعداز زیر زبان با دو، سه عـدد زالـو خون میگیریم

20 روز بعـد از پشت هرگوش تـا زیرگونه هـا تـا وسط بینی خطی میکشـیم و در امتـداد آن هر طرف 10 عـدد زالـوي ریز میانـدازیم.

چنـانچه سـرسام بـا غلبه مـاده بلغم همراه است از زالو درمـانی خـودداري میکنیم مگر آنکه تشـخیص بـدهیم که انسداد بلغم در منطقه اي ازسـر باعث حبس خون و افزایش گرما در آن شده است که در اینصورت زالو باید در نقطه هاي خاصی مطابق با محور انسداد انداخته شود.
معمولا در مزاجهاي کاملا بلغمی سـرسام ایجاد نمیشود.
زالودرمانی درگودي پشت گردن به تعـداد سه عدد و تکرار آن با توجه به اثرات هر بار زالو انداختن انجام میشود.

 

ایا زالو درمانی برای سردرد مفید است٬ خواص زالو درمانی برای سردرد٬ درمان سردرد٬ درمان سردرد با زالو٬ درمان سردرد با زالو ردمانی٬ درمان سردرد میگرنی با زالو٬ زالو درمانی برای درمان سردرد٬ زالو درمانی برای سردرد٬ زالو درمانی برای سردرد عصبی٬ زالو درمانی برای سردرد میگرنی٬ زالو درمانی جهت سردرد٬ زالو درمانی در تهران٬ زالو درمانی در شرق تهران٬ زالو درمانی در غرب تهران٬ زالو درمانی در منزل٬ زالو درمانی سردرد٬ فواید زالو درمانی برای سردرد