درمان مشکلات گوش با زالو درمانی

درمان مشکلات گوش با زالو درمانی

طنین،وزوز و آواز گوش

پشت هرگوش پس از پاکسازي بدن ازخلط غالب 10عدد زالو متناسب با توان بیمار میاندازیم و با روغنهایی مانند روغن حنظل  و یا روغن همیشه بهار به تدریج آواز گوش را از بین میبریم.

 

عفونت و درد گوش (صفراوي و یا صفرا و سوداي ترکیبی)

باید تا 7شب هرشب داخل گوش قطره روغن حنظل و یا همیشه بهار و آب تازه پیاز بچکانیـد.پس از آن غیر از چکاندن آب پیاز و روغن هرشب قبـل ازخواب گوش پـاك کن را با کمی عسل آغشـته کنیـد و مقـداري پودر انزروت روي آن بپاشـید و آنرا در گوش طوري که پرده گوش آسـیب نبینـد قرار دهیـد تـا صـبح بمانـد؛ بـا اینکار جرمها و عفونتها جـذب شـده و بیرون می آیـد.

زالودرمـانی پشت گوش درکنـار داروهـاي منضـج و مسـهل خلط غالب و چکانـدن روغن حنظل و ماننـد آن درد گوش را از میان میبرد.

زخم گوش

شسـتشوي گوش بـا داروهـاي گیـاهی ترمیم زخم گوش و پاکسازي بـدن از خلط غالب و زالودرمانی پشت گوش و زیرلاله گوش زخم گوش را از میان میبرد.

 

درمان بیماری گوش٬ درمان بیماری گوش با آب پیاز٬ درمان بیماری گوش با داروهای گیاهی٬ درمان بیماری گوش با روغن بنفشه٬ درمان بیماری گوش با زالو٬ درمان بیماری گوش با طب سنتی٬ درمان بیماری گوش با عسل٬ درمان بیماری گوش با عنبرنسا٬ درمان بیماری گوش با گیاهان دارویی٬ درمان مشکلات گوش٬ درمان مشکلات گوش با زالو٬ درمان مشکلات گوش با طب سنتی٬ درمان مشکلات گوش در طب سنتی٬ درمان وزوز گوش با زالو٬ درمان وزوز گوش با زالو درمانی