دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱-Dolce Gabbana Anthology Le Fou 21

عطر ادکلن دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱-Dolce Gabbana Anthology Le Fou 21 عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱-Dolce Gabbana Anthology Le Fou 21 عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱-Dolce Gabbana Anthology Le Fou 21

عطر ادکلن دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱-Dolce Gabbana Anthology Le Fou 21،برای آقایان طراحی شده است که بوی خنکی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان  گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود.

بطری Anthology Le Fou 21 بسیار ساده و درعین‌حال شیک ساخته شده است. این شیشه به‌خوبی در دست جا می‌شود. درپوش ۲۱ Le Fou به رنگ مشکی است و تضاد خوبی با شیشه دارد. مایع درون بطری به رنگ سبز روشن بوده و به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. روی بطری در یک کادر سفیدرنگ نام ۲۱ Le Fou و در پایین این کادر نشان تجاری D&G با رنگ مشکی کار شده است.

پس از اسپری کردن ۲۱ Le Fou روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی تخم گشنیز، نارنج و گل بنفشه خواهید شد. این نت‌های مرکباتی و گلی طراوت و شادی را در شما ایجاد می‌کنند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌‎های میانی از ترکیب دانه‌ی سرو کوهی و هل ساخته می‌شوند. این ترکیب دوگانه و کمی تند هیجان و انرژی خاصی را به عمق روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌‌های پایانی از ترکیب زنجبیل، دانه‌ی تونکا و چوب ساخته‌شده‌اند. بوی چوب و این عناصر تند، تعادل روحی و تمرکز را در شما بیشتر می‌کنند.

  • رایحه اولیه:تخم گشنیز، نارنج و گل بنفشه
    رایحه میانی:دانه‌ی سرو کوهی و هل
    رایحه پایانی:زنجبیل، دانه‌ی تونکا و چوب

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱

ادکلن دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱

دلچه گابانا آنتولوژی له فور ۲۱

ادکلن دی اند جی آنتولوژی له فور ۲۱

ادکلن دلچه گابانا له فور ۲۱

Dolce Gabbana Anthology Le Fou 21