دلچه گابانا دوان اسنس-Dolce Gabbana The One Essence

عطر ادکلن دلچه گابانا دوان اسنس-Dolce Gabbana The One Essence عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا دوان اسنس-Dolce Gabbana The One Essence عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن دلچه گابانا دوان اسنس-Dolce Gabbana The One Essence

عطر ادکلن دلچه گابانا دوان اسنس-Dolce Gabbana The One Essence، با بوی گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

بطری این عطر بسیار زیبا و خوش‌دست ساخته شده است. این شیشه حس لوکسی را در شما ایجاد می‌کند. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. روی شیشه، نشان تجاری Dolce & Gabbana با رنگ سیاه دیده می‌شود. نام Essence با رنگ تیره در وسط بطری چاپ شده است. در مشکی‌رنگ بطری به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

پس از اسپری کردن دلچه گابانا دوان اسنس روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، پرتقال ماندارین، هلو و لیچی خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و هیجان را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی، این نت‌‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی ازگل یاسمین، زنبق و زنبق دره تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی و مرموز، تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کنند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از علف وتیور، عنبر و وانیل ساخته‌شده‌اند. بوی این نت‌ها، حس حضور در طبیعت را در شما ایجاد خواهد کرد.

  • رایحه اولیه:نارنج، پرتقال ماندارین، هلو، لیچی
    رایحه میانی:یاس، گل زنبق، زنبق دره
    رایحه پایانی:علف وتیور، عنبر، وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دلچه گابانا دوان اسنس

ادکلن دلچه گابانا دوان اسنس

دلچه گابانا دوان اسنس

ادکلن دی اند جی دوان اسنس

Dolce Gabbana The One Essence