دیزل بد -Diesel Bad

عطر ادکلن دیزل بد-Diesel Bad عطری است ملایم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیزل بدDiesel Bad عطری است مردانه و بسیار جذاب.

عطر ادکلن دیزل بد-Diesel Bad

عطر ادکلن دیزل بد-Diesel Bad عطری است خنک، تلخ و خوشبو که با رایحه شاداب، گیاهی و نیمه شیرین اسطوخدوس آغاز میشود که حسی مرکباتی در کنارش باعث افزایش شادابی عطر شده و رایحه هل نیز تلخی ملایمی را در کنارشان ایجاد میکند. با گذر زمان حس کلیی رایحه تغییر چندانی ندارد و کماکان شاداب، گیاهی و مرکباتی باقی میماند و در قسمت میانی و پایه تنها با اضافه شدن رایحه ضعیفی از چوبها کمی تلخ تر و رسمی تر میگردد.

بطری دیزل بد -Diesel Bad بسیار شیک و مردانه ساخته شده است.بطری حالت چرمی و به رنگ قهوه ای سوخته است و یک درب تیره رنگ و بسیار شیک روی آن سوار است که کاملا حس مردانگی و سختی را منتقل میکند.کلمه Bad که  با رنگ طلایی روی بطری حک شده حتی از فاصله دور هم خودنمایی میکند.جعبه Bad به رنگ تیره و بسیار شیک است و واژه Bad درشت و زیبا روی آن قرار داده شده است.

دیزل بد مردانه پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای جهت مصرف روزانه در تمامی فصول سال خصوصا بهار و پاییز میباشد.

  • رایحه اولیه : ترنج , اسطوخودوس , هل
    رایحه میانی : خاویار
    رایحه پایه : ریشه زنبق , روایح چوبی , تنباکو

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیزل بد

ادکلن دیزل بد

دیزل بد

Diesel Bad