دیزل لاوردوز رد کیس-Diesel Loverdose Red Kiss

عطر ادکلن دیزل لاوردوز رد کیس-Diesel Loverdose Red Kiss عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلندیزل لاوردوز رد کیس-Diesel Loverdose Red Kiss عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن دیزل لاوردوز رد کیس-Diesel Loverdose Red Kiss

عطر ادکلن دیزل لاوردوز رد کیس-Diesel Loverdose Red Kiss،با بوی تند و گرمش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است.یک عطر جنجالی و عجیب‌وغریب را برای بانوان است

بطری مانند یک الماس است که به شکل یک قلب تراشیده شده است. شیشه به رنگ قرمز است و حال‌وهوای احساسی خوبی را به بیننده منتقل می‌کند. بوی شرقی این عطر با بوی کاکائو آمیخته شده و در شب‌های سرد و طولانی پایان سال، انرژی زیادی را به شما منتقل می‌کند. بطری بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی در دست شما جا می‌شود.

پس از اسپری‌ کردن دیزل Loverdose Red Kiss روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، انگور سیاه، سیب و قند خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و هیجان را به شما منتقل می‌کند.پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از غلاف کاکائو، فندق، زردآلو، شکوفه‌ی پرتقال تشکیل ‌شده‌اند. انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفسی که پس از استشمام بوی این عناصر می‌گیرید، تا مدت زیادی در شما باقی می‌ماند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

  • رایحه اولیه : قند , ترنج , انگور فرنگی سیاه , سیب
    رایحه میانی : زردآلو , فندق , شکوفه پرتقال , کاکائو
    رایحه پایه : کهربا , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیزل لاوردوز رد کیس

ادکلن دیزل لاوردوز رد کیس

دیزل لاوردوز رد کیس

Diesel Loverdose Red Kiss