دیور ادیکت او فرش-Dior Addict Eau Fraiche

عطر ادکلن دیور ادیکت او فرش-Dior Addict Eau Fraiche عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیورادیکت او فرش-Dior Addict Eau Fraiche عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن دیور ادیکت او فرش-Dior Addict Eau Fraiche

عطر ادکلن دیور ادیکت او فرش-Dior Addict Eau Fraiche ،توسط Francois Demachy مخصوص دختران و بانوانی آزاد و عاشق زندگی کسانی که از جوان و به روز ماندن لذت می برند ، خلق شد .

بطری Addict Eau Fraiche در همان پلتفرم قبلی ادیکت ساخته شده است. مایع درون بطری به رنگ صورتی است و به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. پایین شیشه نشان تجاری دیور با رنگ نقره‌ای کار شده است. درپوش Addict Eau Fraiche با شکل مکعبی و رنگ شفافش به‌خوبی روی گردن فلزی آن سوار شده است.

پس از اسپری کردن Addict Eau Fraiche روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج خواهید شد. این نت مرکباتی شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. نت‌های میانی از گل زنبق دره و فریزیا تشکیل‌شده‌اند. بوی این ترکیب گلی هیجان و انرژی مثبت را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب مشک ساخته می‌شوند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , گریپ فروت
    رایحه میانی : انار , فریزیا , لاله مردابی
    رایحه پایه : روایح چوبی , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور ادیکت او فرش

ادکلن دیور ادیکت او فرش

دیور ادیکت او فرش

Dior Addict Eau Fraiche