دیور فارنهایت له پرفیوم-Dior Fahrenheit Le Parfum

عطر ادکلن دیور فارنهایت له پرفیوم-Dior Fahrenheit Le Parfum عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلندیور فارنهایت له پرفیوم-Dior Fahrenheit Le Parfum عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن دیور فارنهایت له پرفیوم-Dior Fahrenheit Le Parfum

عطر ادکلن دیور فارنهایت له پرفیوم-Dior Fahrenheit Le Parfum،را شاید بتوان نوه دیور فارنهایت کلاسیک نامید که هر چند ژن طایفه پدری را به ارث برده اما مدرن تر و گرم تر و امروزی تر و جوان پسندتر شده است.

شیشه‌ی این عطر، بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. با نگاهی دقیق به فارنهایت، متوجه رنگهای متضاد و مکمل سیاه، قرمز و زرد خواهید شد. روی شیشه نام Fahrenheit با رنگ سفید به چشم می‌آید.

رایحه ابتدایی عطر با  بویی نیمه شیرین، گرم و گیاهی و کمی سبز آغاز می شود. رایحه الکلی مانند رام حسی گرم و خاص به ترکیب عطر می بخشد. رایحه برگ های درخت بنفشه که در نسخه کلاسیک نیز حضور داشتند اینجا نیز به مشام می رسند ولی اینبار ملایمتر و درنهایت حس شیرین و ملایم و دوست داشتنی حاصل از رایحه وانیل نیز در کنار این ترکیبات به مشام می رسد که جذابیتی ویژه به عطر می بخشد. در ادامه با اضافه شدن رایحه جیر عطر حسی چرم مانند و تلخ به خود می گیرد که البته بسیار ملایم تر از نسخه اصلی است و حسی مدرن دارد به اضافه رایحه تند و تیز و ادویه ای مانند و بسیار خاص و مردانه تخم گشنیز که تلخی عطر را به مقدار کمی افزایش می دهد.

  • رایحه اولیه : شیرین بیان , نارنگی ماندارین , جیر
  • رایحه میانی : برگ بنفشه , زیره سبز , گشنیز
  • رایحه پایه : وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور فارنهایت له پرفیوم

ادکلن دیور فارنهایت له پرفیوم

دیور فارنهایت له پارفوم

Dior Fahrenheit Le Parfum