دی اند جی د وان رویال نایت-لیل ملکی-The One Royal Night

عطر ادکلن دی اند جی د وان رویال نایت-لیل ملکی-The One Royal Night عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا دوان رویال نایت-Dolce Gabbana The One Royal Night عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا دوان رویال نایت-Dolce Gabbana The One Royal Night

عطر ادکلن دی اند جی د وان رویال نایت-لیل ملکی-The One Royal Night، نسخه ای جدید با تولید وعرضه محدود از این برند می باشد که رایحه ای تند را ارائه می دهد.

بطری این عطر بسیار خاص و جذاب طراحی شده است. روی بطری قهوه‌ای‌رنگ این عطر، نشان تجاری دی اند جی و در بالای آن عبارت «لیل ملکی» با رنگ طلایی به چشم می‌خورد. در بطری با رنگ طلایی‌اش به‌خوبی با نوشته‌های روی بطری هارمونی ایجاد کرده است. بطری بسیار خوش‌دست بوده و عمل اسپری را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی گرم و نیمه شیرین کهربا آغاز می شود که حسی سبز، تلخ و نیمه شاداب از ریحان در پس زمینه با آن ترکیب شده تا کاراکتر بیشتری به عطر بدهد. با گذر زمان ریحان محو شده و کهربا گرمتر و شیرین تر می شود و همزمان با این تغییرات رایحه هل و چوب صندل نیز به جمع روایح اضافه می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم و صمغی از کهربا می باشد که تلخی کاملا مشخصی از چوبها و هل همراهی اش می کنند تا رایحه را مردانه تر و شکیل تر نمایند.

  • رایحه آغازی:هل و ریحان
  • رایحه میانی:چوب درخت گلابی و جوز هندی
  •  رایحه پایانی:چوب صندل، چوب سدر، عنبر و گل لادن

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطردلچه گابانا د وان رویال نایت

ادکلن دلچه گابانا د وان رویال نایت

د وان رویال نایت

عطر دی اند جی د وان رویال نایت

ادکلن دلچه گابانا دوان رویال نایت

ادکلن دلچه گابانا د وان رویال نایت (لیل ملکی)

ادکلن دی اند جی دوان رویال نایت

ادکلن مردانه لیل ملکی 

Dolce Gabbana The One Royal Night