زالو درمانی برای ریزش مو

زالو درمانی برای ریزش مو

ریزش موی سر

داروهای پاک‌کننده منضج و مسهل استفاده کنید و از مصرف غذاهایی مانند سوسیس، کالباس، نوشابه، شیرینی‌جات قنادی، چربی و سرخ‌کردنی پرهیز کنید. زالوها را پشت گوش بیاندازید و با حفظ فاصله زمانی روی هر قسمت که ریزش مو بیشتر است هر بار چند عدد زالو بیاندازید.
شستشوی سر فقط با مخلوطی از سدر و مورد و روغن زیتون و سرکه انجام شود.
بهتر است تا 20 روز اول هر روز به حمام رفته و با سدر و مورد و روغن زیتون و سرکه سر را بشویند. بعد از 20 روز این شستشو را هروقت حمام می‌روند انجام دهند. هفته‌ای یک بار مقداری روناس و آرد نخود و قهوه و مورد به صورت پودر با زرده تخم خمیر کرده و روی سر ببندند. 2 تا 4 ساعت صبر کنند سپس بشویند.
هر شب با روغن زرده تخم‌مرغ مخلوط با پودر کندش قسمت‌های ریخته شده را مالش دهند. زالودرمانی را هر 3 ماه یک بار تکرار کنید، امّا داروی شستشوی سر و داروی مخلوط با زرده تخم‌مرغ را همیشه تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهید.

انواع جوش‌های سر

داروهای منضج و مسهل اخلاط را با توجه به نوع خلطی که بیمار با آن درگیر است مصرف کرده و زالوها را پشت گوش‌ها و روی پوست سر می‌اندازیم و با مخلوطی از سدر و روغن زیتون و سرکه به عنوان تنها شوینده، سر را هر روز می‌شوییم.

زالو درمانی برای کچلی

کچلی

بیماری قارچی عفونی بسیار سرسخت و مسری است که بیشتر در کودکان و تا قبل از بلوغ شایع می‌شود. ضایعات بصورت گرد و برنگ سفید مایل به خاکستری است که گاه همراه با خارش می‌باشد.
درمان آن با داروهای گیاهی با ترکیباتی مانند سدر و مورد و حنظل و حنا و امثال آن در ترکیبات معین گیاهی و در کنار آن زالودرمانی کاملا ممکن و شفابخش است. تعداد و زمان انداختن زالوها از هفته‌ای یک بار یا 15 روز یک بار یا فواصل طولانی‌تر بسته به تشخیص و توان خون‌دهی بیمار می‌باشد. محل انداختن زالوها اطراف سر یا پشت گوش‌ها است.

داء الثعلب (ریزش ناگهانی مو)، بیماری روباه

بیماری روباه را با مصرف مسهل و منضج‌های دافع نیروهای غریبه (نیروهای غریبه همان ویروس‌ها و میکروب‌ها می‌باشند) مورد حمله قرار می‌دهیم و ضمادهای مخصوص را روی محل ریزش موها طبق دستور می‌اندازیم و مبادرت به زالودرمانی می‌کنیم زالوها به تعداد کم و با فواصل کم هرچند روز یک بار و با در نظر گرفتن توان بیمار روی محل ریزش موها می‌اندازیم. نمونه‌های متعدد از کسانی که با این روش درمان شده‌اند در سندهای پزشکی موجود است.

 

خواص زالو درمانی برای ریزش مو٬ زالو در درمان ریزش مو٬ زالو درمانی برای ریزش مو٬ زالو درمانی برای ریزش مو سکه ای٬ زالو درمانی برای ریزش موی سکه ای٬ زالو درمانی جهت ریزش مو٬ زالو درمانی در ریزش مو٬ زالو درمانی ریزش مو٬ زالو درمانی و ریزش مو