سی کی آبسشن نایت مردانه-CK Obsession Night

عطر ادکلن سی کی آبسشن نایت مردانه-CK Obsession Night عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنسی کی آبسشن نایت- CK Obsession Night عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی آبسشن نایت مردانه-CK Obsession Night

عطر ادکلن سی کی آبسشن نایت مردانه-CK Obsession Night، محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی سی کی با رایحه ی چوبی و شرقی که دارد مناسب استفاده ی آقایان در ماه های سرد سال می باشد. این محصول ، با ترکیباتی خاص از میوه و گیاهان معطر بوی گرم و شیرینی را به خود اختصاص داده که از این رو برای مصرف در طول میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد می شود .

بطری این عطر به رنگ آبی تیره و مات بوده و نام Obsession Night روی آن به وضوح دیده می‌شود. تیرگی بطری آبسشن شما را به یاد عمق سیاهی آسمان شب می‌اندازد. با حجم ۷۵ میلی لیتری و متوسط این بطری، بدون نگرانی آن را در کیف خود حمل خواهید کرد. جنس شیشه نیز به شکلی است که با زمین خوردن به آسانی نخواهد شکست.

به محض اسپری این ادو تویلت روی لباس و یا محل نبض خود، بوی ترخون، گریپ‌فروت، گلابی و هل به خوبی به مشامتان خواهد رسید. این مخلوط طبیعی تندی و گرمای مطلوبی را ایجاد می‌کند که انرژی بسیار زیادی به شما می‌دهد. پس از مدتی شاهد متمایل شدن مسیر نت‌های آغازی به سمت نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها از جوز هندی و مشک تشکیل شده است. این دو عنصر علاوه بر حفظ گرمای نت‌های قبلی، شیرینی ملایمی نیز به ترکیب آبسشن اضافه می‌کنند. وقتی این دو نت به خوبی جا افتادند، نوبت به حضورگیاه جادویی پاتچولی، وانیل شیرین و علف وتیور می‌رسد.

  • رایحه اولیه : گلابی ، هل ، گریپ فوروت ، درمنه
  • رایحه میانی : جوز ، مشک
  • رایحه پایه : نعناع هندی ، وانیل ، خس خس

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی آبسشن نایت 

ادکلن سی کی آبسشن نایت 

سی کی آبسشن نایت 

CK Obsession Night

ادکلن کالوین کلین