سی کی ایفوریا اسنس- CK Euphoria Essence

عطر ادکلن سی کی ایفوریا اسنس- CK Euphoria Essence عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی ایفوریا اسنس- CK Euphoria Essence عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی ایفوریا اسنس- CK Euphoria Essence

عطر ادکلن سی کی – CK، طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط دو عطرساز مشهور دنیا با نام‌های «ایو کاسار» (Yves Cassar) و «ژان-مارک شایلان» (Jean-Mark Chaillan) انجام شده است.

بطری این عطر به رنگ بنفش است. بطری بسیار جذاب و خوش‌دست طراحی شده است. روی در بطری نشان تجاری کلوین کلاین و در بعد دیگر آن نام Eauphoria Essense دیده می‌شود.

پس از اسپری کردن کلوین کلاین Eauphoria Essense روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی تمشک، فلفل صورتی و توت سیاه خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، احساس هیجان و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از گل ارکیده، زنبق دره و یاسمین ساخته‌شده‌اند. بوی گل اعتمادبه‌نفس خوبی را در شما ایجاد و توجه اطرافیان را به‌سوی شما جلب می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی کم‌کم از راه رسیده و جانشین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از گیاه پاتچولی، چوب کشمیر و شکلات سفید ساخته‌شده‌اند. این نت‌های شیرین،

  • رایحه اولیه : تمشک , توت سیاه , فلفل صورتی
  • رایحه میانی : ارکیده , گل برف , یاس
  • رایحه پایه : شکلات سفید , چوب کشمیر , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی ایفوریا اسنس

ادکلن سی کی ایفوریا اسنس

سی کی ایفوریا اسنس

CK Euphoria Essence