عطر ادکلن آدیداس گت ردی مردانه | Adidas Get Ready! For Him

عطر ادکلن آدیداس گت ردی مردانه-Adidas Get Ready! For Him

عطر ادکلن آدیداس گت ردی مردانه-Adidas Get Ready! For Him عطری است خنک.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آدیداس گت ردی فور هیم-Adidas Get Ready! For Him عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن آدیداس گت ردی مردانه-Adidas Get Ready! For Him
عطر ادکلن آدیداس گت ردی مردانه-Adidas Get Ready! For Him

عطر ادکلن آدیداس گت ردی مردانه-Adidas Get Ready! For Him، که توسط Jacques Huclier خلق شد، عطری خنک، اغوا کننده و پر انرژی می باشد. این محصول به دلیل شیرینی دلپذیری از آناناس و ماندارین همچنین خنکی نت های دریایی و میوه ای موجود در ترکیباتش بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشد.

پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوستتان متوجه بوی پرتقال ماندارین، آناناس و آب دریا خواهید شد. این ترکیب تند و خنک، شادی و انرژی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از نت‌های میوه‌ای، مریم‌گلی و اسطوخودوس تشکیل‌ شده‌اند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از گیاه پاتچولی، چوب صندل و سدر تشکیل ‌شده‌اند.

روی بطری این عطر نشان تجاری Adidas و نام این عطر با یک خط زیبا به چشم می‌خورد. مایع درون بطری از روی بطری آن به‌خوبی دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه : آناناس , آب دریا , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : میوه‌جات , اسطوخودوس , سالویا اسکلاریا
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , سدر , نعناع هندی

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر آدیداس گت ردی مردانه

ادکلن آدیداس گت ردی مردانه

آدیداس گت ردی مردانه

Adidas Get Ready For Him