عطر ادکلن اورلوو استار آف سیزن | Orlov Paris Star Of The Season

عطر ادکلن اورلوو استار آف سیزن-Orlov Paris Star Of The Season

عطر ادکلن اورلوو استار آف سیزن-Orlov Paris Star Of The Season عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اورلوو استار آف د سیزن-Orlov Paris Star Of The Season عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن اورلوو استار آف سیزن-Orlov Paris Star Of The Season
عطر ادکلن اورلوو استار آف سیزن-Orlov Paris Star Of The Season

 

ستاره فصل یا Star of the Season یکی از منحصر به فرد‌ترین الماس‌های جهان است و دلیل آن، زیبایی حیرت انگیز این جواهر است. ستاره فصل، ۱۰۰ قیراط وزن دارد و بی رنگ و کاملا بی عیب و نقص است. این الماس گران بها در سال ۲۰۱۵ میلادی، منبع الهامی برای آفرینش عطر Star of The Season از برند فرانسوی اورلوو پاریس (Orlov Paris) شد که برای بانوان و آقایان مناسب است.

این عطر که با بهره گیری از ذوق هنری استاد عطرساز، دومینیک روُپیوُن (Dominique Ropion) خلق شده، همچون الماس ستاره فصل، آفرینشی است منحصر به فرد که شکوه و عظمت را تداعی می کند.

عطر Star Of The Season عضوی از خانواده عطری گلی – چوبی – مشکی است که در آن، رایحه چوب صندل هندی، دارچین، زیره و میخک صد با بوی کارامل و وانیل در می آمیزند و دست در دست زنبق، شکلات تلخ، نعناع هندی، کهربا و گل رز ترکی به میان نت های باطراوت میوه ای گام می گذارند و رایحه ای منحصر به فرد را خلق می کنند.

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر اورلوو استار آف د سیزن

ادکلن اورلوو استار آف سیزن

اورلوو پاریس استار آف د سیزن

Orlov Paris Star Of The Season