عطر ادکلن ایو روشه مگنولیا زنانه | Yves Rocher Magnolia

عطر ادکلن مگنولیا زنانه۶۰ میل-Yves Rocher Magnolia 

عطر ادکلن مگنولیا زنانه-Yves Rocher Magnolia عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۱۹۸۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ایو روشه مگنولیا-Yves Rocher Magnolia عطری است زنانه و کلاسیک.

عطر ادکلن ایو روشه مگنولیا-Yves Rocher Magnolia
عطر ادکلن ایو روشه مگنولیا-Yves Rocher Magnolia

عطر ادکلن ایو روشه مگنولیا-Yves Rocher Magnolia،با رایحه ای کاملا جذاب ، دوست داشتنی ، شیرین و لطیف مگنولیا ، انتخابی عالی برای فصل بهار است. این محصول کلاسیک که از قدیمی ترین محصولات کمپانی ایو روشه می باشد، ملایم و  شیرین بوده و سمبلی از  الهه شعر و موسیقی است.

ایو روشه مگنولیا عطری است ساده، شاداب و شیرین بر پایه رایحه گل های سفید و دوست داشتنی. رایحه ابتدایی عطر با بوی شفاف گل های گاردنیا و مگنولیا آغاز می شود که حس سبز ضعیفی همانند رایحه ساقه های آن ها نیز در کنارش به مشام می رسد. با گذر زمان حس گلی و سفید عطر با اضافه شدن گل های دیگری همانند سوسن و مریم قوی تر شده و رایحه مشک نیز باعث به وجود آمدن حالتی شیرین و خامه ای در عطر می گردد تا رایحه ای گلی و نیمه شیرین شکل گیرد.

تولید این عطر متاسفانه در فرانسه متوقف شده اما در کشورهای دیگر با مجوز هنوز هم تولید می شود. رایحه ی انواع گل ها که در قلب ترکیبات آن قرار دارد، بسیار لطیف و خاص بوده و حس آرامش و طراوت باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • رایحه اولیه : سیب – ماگنولیا
    رایحه میانی : گل یاس – گل مریم  سوسن – یاسمن
  • رایحه پایه : نعناع هندی – خزه – چوب صندل  – سدر – وانیل – مشک

خرید عطر اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مگنولیا

ادکلن مگنولیا

ایو روشه مگنولیا

Yves Rocher Magnolia