عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت | YSL Black Opium Eau de Toilette

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت-YSL Black Opium Eau de Toilette

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت-YSL Black Opium Eau de Toilette عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت- Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Toilette عطری است زنانه و جوان پسند.

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت-YSL Black Opium Eau de Toilette
عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت-YSL Black Opium Eau de Toilette

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت-YSL Black Opium Eau de Toilette،را می توان نسخه میوه ای تر و کمی شاداب تر نسخه ادو پرفیوم نامید که البته کماکان حس شیک، سنگین و مجلسی خود را حفظ کرده است.

رایحه ابتدایی عطر با حسی میوه ای ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) مرکبات و انگور فرنگی آغاز می شود که پس از گذشت زمان کمی رایحه تلخ قهوه و وانیل نیز به آن می پیوندند. با گذر زمان حس میوه ای رفته رفته ملایم شده و قهوه و وانیل قوی تر می شوند تا تناقض تلخ و شیرین بسیار دوست داشتنی ایجاد کنند. در رایحه میانی و همزمان با این تغییرات رایحه مطبوعی از گل های یاس و شکوفه های پرتقال نیز نمایان می شوند تا ترکیبی زنانه از حس گرم و شیرین گل ها و تلخی ملایم قهوه را به وجود بیاورند.

بطری این عطر در همان پلتفرم آشنای دیگر نسخه‌های بلک اوپیوم ساخته شده است. در وسط شیشه در یک دایره نام Black Opium و نشان تجاری Yves Saint Laurent را مشاهده می‌کنید. روی گردن بطری نشان ایو سن لوران با رنگ روشن کار شده است. درپوش بطری طرحی چتری دارد و با رنگ مشکی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

  • رایحه اولیه : انگور فرنگی سیاه , گلابی , نارنگی ماندارین , مرکبات
    رایحه میانی : یاس , چای , قهوه , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه : روایح چوبی , مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت

ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت

ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت

Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Toilette