عطر ادکلن بالماسو-Balmaso-بررسی برند و بیوگرافی

از تاریخچه برند عطر  ادکلن بالماسو-Balmaso اطلاع دقیقی نداریم. از این برند در سایتهای مرجع خبری نیست.تا دو سال پیش حتی این شرکت یک سایت درست و حسابی هم نداشت. هر چند که الان هم سایت شرکت خوب کار نمیکنه. در زیر ادعاهای خود شرکت رو آوردم:

این برند در سال ۱۸۲۰ تاسیس شده است. بنیانگذار این شرکت همواره در تولید عطر به جزئیات عطر توجه داشته و همواره محصولاتی منحصر به فرد عرضه نموده است. این عطر جزو محدود رایحه هایی است که برای سران و پادشاهان فرانسه و ایتالیا تولید شده است. شرکت در سال ۲۰۱۲ عطر جذاب و پرفروش خود را به عطری امروزی و جوان پسند تر در شیشه و بسته بندی جدید عرضه کرده و امروزه خود تبدیل به یک ابرقدرت در زمینه عطر شده است. خاص بودن این رایحه به دلیل بکار رفتن گیاه آونتوس در پایه این عطر می باشد، که از جمله گیاهان نادر می باشد که در طول سال فقط یک ماه رشد می کند.

پایه‌های اصلی برند Balmaso کیفیت و بهترین بودن است. با این دو اصل رضایتمندی مشتریانش را افزایش داده است. خاص بودن از ویژگی بازر این برند است.
مواد تشکیل دهنده رایحهٔ عطرهای بالسامو از متریالی است که در سراسر جهان انتخاب شده است. برند بالماسو به بالا‌ترین استانداردهای کیفیت در شم خلاقیت خود متعهد است بنابراین استراتژی تولید خود را بر روی کنترل فرآیند تولید از تحقیق و توسعه تا محصول نهایی متمرکز می‌کند.

تاریخچه این برند تمام تعاریف برگرفته از خود برند است. 

چهار محصول اصلی شرکت عبارتند از:

عطر ادکلن بالماسو بلک-بالماسو مشکی-Balmaso Black

عطر بالماسو بلک-بالماسو مشکی-Balmaso Black
عطر بالماسو بلک-بالماسو مشکی-Balmaso Black

عطر ادکلن بالماسو رد-بالماسو قرمز-Balmaso Red

عطر بالماسو رد-بالماسو قرمز-Balmaso Red
عطر بالماسو رد-بالماسو قرمز-Balmaso Red

عطر ادکلن بالماسو گلد-بالماسو طلایی- Balmaso Gold

عطر بالماسو گلد-بالماسو طلایی- Balmaso Gold
عطر بالماسو گلد-بالماسو طلایی- Balmaso Gold

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white

عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white
عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white

پرفروش ترین آنها بالماسو قرمز است که برای خانمهای عزیز طراحی شده و بعد از آن بالماسو مشکی است که عطری مردانه است.

مدیر سایت میگوید: با اطلاعات اینجانب این برند یک برند ایرانی است که در کیش تولید میشود و به همین علت در سایت های رسمی عطر و ادکلن خبری از آن نیست و در صحت تاریخچه این شرکت جای شک است.