عطر ادکلن بتی بارکلی استایل بای نایت | Betty Barclay Style by Night

عطر ادکلن بتی بارکلی استایل بای نایت-Betty Barclay Style by Night

عطر ادکلن بتی بارکلی استایل بای نایت-Betty Barclay Style by Night عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بتی بارکلی استایل بای نایت-Betty Barclay Style by Night عطری است زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن بتی بارکلی استایل بای تایت-Betty Barclay Style by Night
عطر ادکلن بتی بارکلی استایل بای نایت-Betty Barclay Style by Night

پس از اسپری کردن Style by Night روی پوستتان بوی آلوی سیاه و هلو را احساس خواهید کرد. این ترکیب دوگانه و میوه‌ای شادی و انرژی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب برگ بنفشه و گل یاسمین ساخته می‌شوند. این نت‌های شیرین و گلی انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کنند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب چوب کشمیر و مشک ساخته شده‌اند. در تمام مدت استفاده از Style by Night بوی مشک، گل و چوب را استشمام خواهید کرد.

شیشه را با توجه به حجم آن به‌ راحتی می‌توانید در کیف دستی‌تان نگه‌ دارید. بطری استایل بای نایت به رنگ سیاه ساخته شده و جدیت خاصی دارد. روی بطری نام Style by Night و نشان تجاری Betty Barclay با رنگ طلایی دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ طلایی و شکل عجیبش جذابیت این عطر را بیشتر می‌کند.

  • رایحه اولیه:آلوی سیاه و هلو
    رایحه میانی:برگ بنفشه و گل یاسمین
    رایحه پایه:چوب کشمیر و مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر بتی بارکلی استایل بای نایت

ادکلن بتی بارکلی استایل بای نایت

بتی بارکلی استیل بای نایت

Betty Barclay Style by Night