عطر ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول | Betty Barclay Beautiful

عطر ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول-Betty Barclay Beautiful

عطر ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول-Betty Barclay Beautiful عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول-Betty Barclay Beautiful عطری است زنانه و باکلاس.

عطر ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول-Betty Barclay Beautiful
عطر ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول-Betty Barclay Beautiful

عطر Beautiful با ترکیب بویایی گلی و پودری‌اش به‌ آرامی روی پوست بانوان نشسته و در فصول بهار، پاییز و زمستان بهترین عملکرد را دارد.

به‌ محض اسپری کردن این عطر آلمانی روی پوست ،متوجه بوی پرتقال ماندارین، نارنج و گلابی خواهید شد. بوی شیرین مرکبات میوه، طراوت و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت مرکباتی، جای خود را به نت میانی می‌دهد. نت میانی بیوتیفول از گل‌های فریزیا، گاردنیا و یاسمین تشکیل شده است. با گذشت زمان، نت‌ میانی هم به‌آرامی جای خودش را به نت پایانی خواهد داد. نت پایانی این عطر از چوب صندل و عنبر تشکیل شده است.

بطری این عطر بسیار زیبا و منحصر به‌فرد طراحی شده است. روی شیشه، خطوط منحنی زنانه‌ ای به چشم می‌خورد. ترکیب رنگی صورتی و بژ شیشه، تداعی‌کننده‌ی زنی است که یک لباس توری مجلل بر تن دارد. بطری بسیار خوش‌فرم بوده و به‌راحتی در دست بانوان جا می‌شود. روی بطری، نام عطر و نشان تجاری بتی بارکلی با رنگ بنفش تیره کار شده است.

  • رایحه اولیه:پرتقال ماندارین، نارنج و گلابی
    رایحه میانی:گل فریزیا، گاردنیا و یاسمین
    رایحه پایه:چوب صندل و عنبر

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر بتی بارکلی بیوتیفول

ادکلن بتی بارکلی بیوتیفول

بتی بارکلی بیوتیفول

Betty Barclay Beautiful