عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا | Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza 180 ml

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza 180 ml

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza عطری است مردانه و خاص.
عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا | Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza 180 ml
عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا | Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza 180 ml

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا-Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza، توسط شخصی به نام Alberto Morillas با رایحه ای لطیف ، فریبنده ، دلنشین و جادویی که بیشتر بر روی نت های چوبی و عنبر تمرکز دارد تا نت های دریایی خلق شد . بهترین زمان مصرف از آن فصول گرم سال می باشد . بطری این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی بطری نام Acqua di Gio Essenza و نشان تجاری آرمانی را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ نقره‌ای و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. به‌محض اولین اسپری از Acqua di Gio Essenza روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، گریپ‌فروت و آب دریا خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و اقیانوسی انرژی و شادی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از گل یاسمین، ریحان و مریم گلی ساخته می‌شوند. پس از استشمام این نت‌ها آرامش و انرژی مثبت بالایی خواهید داشت. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، گیاهان دریایی، عنبر، چوب سدر، گیاه پاتچولی، فلفل و علف وتیور ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب چوبی و شیرین، هیجان و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌کند.

  • رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فوروت ، آب

    رایحه میانی : گل یاس ، نت های گلی ، ریحان ، مریم گلی
    رایحه پایه : مشک ، مریم گلی ، خس خس ، شاهبوی ، سدر ، نعناع هندی ، فلفل سیاه ، عنبر

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم 

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا | ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا | جورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا | Giorgio Armani Acqua di Gio Essenza