عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ | Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017

عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷-Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017

عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷-Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017 عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷-Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017 عطری است زنانه و لاکچری.
عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017 | Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017
عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ | Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017

عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷-Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017 ،عطری است نیمه شاداب و بسیار دوست داشتنی که شروعی شیرین و نسبتا گرم از رایحه مرکبات و همزمان شاداب دارد که رایحه مشخصی از گل ها خصوصا گل رز نیز در کنارش به مشام می رسند. با گذر زمان عطر گرم تر و شیرین تر شده و رایحه گلی مشخص تر می گردد و همزمان رایحه ضعیفی از چوب ها نیز به جمع روایح اضافه می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین، گرم، نیمه شاداب، گلی و کمی تلخ و چوبی است که حسی شکیل، زنانه و بسیار دلپذیر دارد.

عطر زنانه میس دیور که برای اولین بار در سال ۱۹۴۷ و همزمان با تاسیس مزون لباس دیور روانه بازار شد، در طول زمان دچار تغییر و تحولات متعددی شده اما هنوز یکی از محبوب‌ ترین‌هاست! اگر با تاریخچه این عطر آشنا باشین، احتمالا می‌دونین که موسیو کریستین دیور این عطر رو با الهام از خواهرش کاترین تولید کرد. و حالا، این برند نسخه ادو پرفیوم این رایحه دل انگیز رو باز هم کمی تغییر داده و رایحه جدیدی رو به علاقه‌ مندان این عطر عرضه کرده. در میس دیور ۲۰۱۷، رایحه دلفریب گل رز شهر گرس بیشتر خودنمایی می‌کنه که خود نماد عشق است.

  • رایحه اولیه : پرتقال خونی , لیمو ترش , ترنج , فلفل صورتی , نارنگی ماندارین , پرتقال
    رایحه میانی : رز , یاس
    رایحه پایه : اقاقیای پالیساندر , نعناع هندی

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ | ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ | دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ | Dior Miss Dior Eau de Parfum 2017