عطر ادکلن رانیا جی آمبر لوپ | Rania J Ambre Loup

عطر ادکلن رانیا جی آمبر لوپ-Rania J Ambre Loup

عطر ادکلن رانیا جی آمبر لوپ-Rania J Ambre Loup عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن رانیا جی آمبر لوپ-Rania J Ambre Loup عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن رانیا جی آمبر لوپ-Rania J Ambre Loup
عطر ادکلن رانیا جی آمبر لوپ-Rania J Ambre Loup

در توضیح این عطر:

روی خیلی از نتها در ساخت عطر مانور داده می شود و نمونه های زیادی بر مبنای شبیه سازی اونها ساخته شده است. به عنوان مثال عطرهای رزی، عودی، چرمی از این نمونه هستند. از میان اونها روایح کهربایی همواره از جذابیت و توجه زیادی برخوردار بوده اند. کهربا همواره حسی شرقی، گرم ، اغوا گر و مرموز داره. برای همین طرفدارهای زیادی هم بخودش جلب کرده. از اونجایی که رایحه کهربا در واقع از یک ماده واحدی گرفته نمیشه و از ترکیب چند ماده مختلف بدست میاد، تنوع زیادی در نوع رایحه اون وجود داره و این تنوع کار رو در این زمینه بیشتر میکنه.

اگه بخوایم روایح کهربایی رو یک تقسیم بندی کلی و غیر دقیق کنیم میشه اونها رو به دو دسته کهربایی سنتی و کهربایی مدرن طبقه بندی کرد. این بدین معنی نیست که روش ساخت آنها تفاوتی میکنه، بلکه از این منظر که اون رایحه کهربایی چه حسی ایجاد میکنه، که در بعضی حسی کلاسیک و سنتی و قدیمی و در بعضی دیگر حسی مدرن متبادر میشه. کهربایی های مدرن بیشتر از نوع وانیل- کهربایی هستند. از میان اونها میشه به عطر L’Ambre des Merveilles اشاره کرد. یک کهربایی شیرین، مدرن و شیک. نوع اول خودش به دسته های مختلفی تقسیم میشه که مثلا میشه به کهربایی- ادویه ای و یا کهربایی- صمغی اشاره کرد.

Ambre Loup با یک حمله از روایح ادویه ای (بطور مشخص میخک و زیره) و مقدار زیادی نعناع هندی شروع میشه. هر چند زیره و نعناع هندی بطور رسمی جزو مواد اون ذکر نشده. در این مرحله این عطر منو یاد سایکودلیک جووی میندازه. یک رایحه چرک، دم کرده و شرجی ادویه ای و گرم. رایحه کهربا اینجا حالتی کمی شیرین، صمغی، ادویه ای و دارویی داره. اون حالت سبز و دارویی این رایحه بشدت به اون حسی قدیمی و باستانی میده اینگار این رایحه از زیر خروارها خاک و خزه از معابد ماچو پیچو ( Machu Picchu) درآمده.
با گذر زمان رایحه تغییرات چندانی نداره و فقط از اون حالت داروییش کم شده و دوز شیرینی اون بیشتر میشه.

  • رایحه اولیه : ادویه جات معطر , ادویه گل میخک
    رایحه میانی : وانیل , لابدانیوم , بلسان پرویی
    رایحه پایه : چوب گایاک , سدر , عود

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر رانیا جی آمبر لوپ

ادکلن رانیا جی آمبر لوپ

رانیا جی آمبر لوپ

Rania J Ambre Loup